Miasto Natury w Heroes IV
26/03/2010 14:46 - jareQ
 Rezerwat - miasto Natury w Heroes of Might and Magic IV

Pierwszy poziom to Rusałki powstają w Drzewach Fae lub Wilki pochodzące z Jamy Wilków. Te pierwsze to szybkie i potrafiące atakować, nie dając możliwości kontrataku zaatakowanemu przeciwnikowi jednostki a Wilki to jednostka mobilna i zdolna do dwukrotnego ataku na turę. Budowle drugiego poziomu to Domek na Drzewie lub Tygrysia Jama. W pierwszym rekrutujemy Elfy bardzo przydatne jednostki dystansowe, dysponujące podwójnym atakiem, a w drugim pozyskać można Tygrysy, które to posiadają właściwość pierwszego uderzenia. Trzecim poziomie to Polana Jednorożców albo Gryfie Skały. Odpowiednio możemy w nich pozyskać potrafiące oślepić przeciwnika na 3 tury Jednorożce i latające, kontratakujące na wszystkie wykonane na nią ataki Gryfy. Domostwa dostępne na czwartym poziomie to Stos, w którym wykluwają się Feniksy oraz Magiczny Las, w którym lęgną się Baśniowe Smoki. Feniksy potrafią ziać ogniem nawet na dwóch przeciwników jednocześnie (tak jak Czarne Smoki) oraz odrodzić się z popiołów (po zabiciu całego oddziału, część z zabitych jednostek zostaje przywrócona do życia). Dzieje się to na takiej zasadzie, że w momencie śmierci grupy Feniksów, blisko 25% energii początkowej jaką dysponowała ta grupa, przechodzi na nowo powstałe Feniksy. Baśniowe Smoki to z kolei prawdziwe stworzenia dla prawdziwych strategów, a to dzięki wielu czarom, jakie mogą rzucić te jednostki, na szczególną zaś uwagę zasługuje Błyskawica. Budowle dodatkowe w zamku Natury to Święty Gaj dodający 3 punkty do many bohatera, Tęcza zwiększająca o 2 punkty szczęście wybranej armii, aż do momentu najbliższego starcia z wrogim przeciwnikiem oraz zasługujący na szczególną uwagę Portal Istot. W istocie jest to kolejna budowla rekrutacyjna jednostki. Niestety, ale Portal Istot dostępny jest tylko w zamku Natury, co daje mu znacznie większe możliwości rekrutacji dodatkowych istot. Umożliwia przyzywanie dodatkowych stworzeń takich jak: Leprekauny, Satyry, Żywiołaków Ziemi, Powietrza, Ognia i Wody, Osetnice lub Modliszki.

Zobacz jak wygląda miasto Natury wewnątrz.

Kliknij aby zobaczyć powiększenie 800 x 600
Rezerwat



Opisy wszystkich dostępnych budynków w Rezerwacie, mieście Natury.

Rada Miasta
Funkcja:
Daje 500 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany)
Koszt budowy:
Ratusz
Funkcja:
Daje 1000 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy, 5 kryształów, 5 klejnotów
Fort
Funkcja:
Pozwala na wzniesienie murów 1 poziomu i budowę pierwszych budynków.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy
Cytadela
Funkcja:
Pozwala na budowę fosy i murów miejskich drugiego poziomu.
Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy
Zamek
Funkcja:
Pozwala na zbudowanie twierdzy i murów miejskich 3 poziomu.
Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy
Karczma
Funkcja:
Pozwala rekrutować bohaterów.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 500 złota, 2 j. drewna
Karawana
Funkcja:
Pozwalana wysyłanie jednostek i bohaterów w dalekie strony.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 4000 złota, 10 j. drewna
Stocznia
Funkcja:
Pozwala budować statki. 
Wymagane budynki: Brak - potrzebny dostęp do wody.
Koszt budowy: 2000 złota i 20 j. drewna
Więzienie
Funkcja:
Pozwala przetrzymywać pojmanych bohaterów.
Wymagane budynki: Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany)
Koszt budowy: j/w
Gildia Łowców
Funkcja:
Można w niej kupić artefakty i eliksiry.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 3500 złota, 20 j. drewna
Dom Druidów poziom 1
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary pierwszego poziomu i odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1000 złota, 2 j. drewna, 2 j. rudy, 1 kryształ
Dom Druidów poziom 2
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary drugiego poziomu i odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Dom Druidów poziom - 1
Koszt budowy: 1000 złota, 1 kryształ
Dom Druidów poziom 3
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary trzeciego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Dom Druidów - poziom 2
Koszt budowy: 1000 złota, 1 kryształ
Dom Druidów poziom 4
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary czwartego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Dom Druidów - poziom 3
Koszt budowy: 1000 złota, 1 kryształ
Dom Druidów poziom 5
Funkcja:
Pozwala poznać 1 czar piątego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Dom Druidów - poziom 4
Koszt budowy: 1000 złota, 1 kryształ
Konserwatorium Chaosu
Funkcja:
Pozwala poznać czary z Magii Chaosu. 
Wymagane budynki: Dom Druidów -poziom 1
Koszt budowy: 2500 złota, 4 j. drewna, 4 j. rudy 
Konserwatorium Życia
Funkcja:
Pozwala poznać czary z Magii Życia.
Wymagane budynki: Dom Druidów -poziom 1
Koszt budowy: 2500 złota, 2 j. drewna, 2 j. rudy, 2 j. rtęci
Tęcza
Funkcja:
Do następnej walki każda istota otrzymuje + 2 pkt. szczęścia.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota, 1 kryształ, 1 klejnot
Święty Gaj
Funkcja:
Bohater otrzymuje +3 pkt. magii na stałe.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1000 złota, 4 j. drewna, 1 kryształ
Portal Istot
Funkcja:
Pozwala przyzywać magiczne stworzenia. 
Wymagane budynki: Dom Druidów - 1 poziomu, Polana Jednorożca/Gryfie Skały
Koszt budowy: 6500 złota, 10 j. rudy, 5 klejnotów
Kamienie Przywołań
Funkcja:
Daje 3000 złota dziennie i zwiększa siłę magii Natury 0 25 %.
Wymagane budynki: Brak - budynek specjalny
Koszt budowy: Brak - budynek specjalny
Wilcza Jama
Funkcja:
Pozwala rekrutować wilki. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota
Drzewa Fae
Funkcja:
Pozwala rekrutować rusałki.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota
Tygrysia Jama
Funkcja:
Pozwala rekrutować białe tygrysy. 
Wymagane budynki: Święty Gaj
Koszt budowy: 3000 złota, 6 jednostek rudy
Domek na Drzewie
Funkcja:
Pozwala rekrutować elfy.
Wymagane budynki: Gildia Łowców
Koszt budowy: 3000 złota, 6 j. drewna
Gryfie Skały
Funkcja:
Pozwala rekrutować gryfy. 
Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 6500 złota, 6 j. drewna, 10 j. rudy, 4 kryształy
Polana Jednorożców
Funkcja:
Pozwala rekrutować jednorożce.
Wymagane budynki: Tęcza
Koszt budowy: 6500 złota, 12 j. drewna, 4 kryształy 
Magiczny Las
Funkcja:
Pozwala rekrutować baśniowe smoki. 
Wymagane budynki: Konserwatorium Chaosu
Koszt budowy: 14000 złota, 14 j. drewna, 6 j. rudy, 7 kryształów, 7 j. siarki, 7 klejnotów 7 j. rtęci
Stos
Funkcja:
Pozwala rekrutować feniksy. 
Wymagane budynki: Portal Istot
Koszt budowy: 14000 złota, 16 j. drewna, 10 j. siarki, 20 j. rtęci 
https://www.tawerna.biz/articles_17_miasto-natury-w-heroes-iv.html