Magia Ziemi w Heroes III
12/08/2010 00:33 - --
Opis zaklęć magii ziemi w Heroes of Might and Magic III



Magia Ofensywna
  • Wysyła>pocisk magicznej energii który rani jeden oddział przeciwnika
  • moc: 30 obrażeń
  • Koszt Mana: 5
  • Poziom: 1
Magiczna Strzała
  • Wysyła fale śmierci, która rani wszystkie żywe jednostki znajdujące się na polu bitwy
  • moc: 20 obrażeń
  • Koszt Mana: 10
  • Poziom: 2
Fala Śmierci
  • Sprowadza deszcz meteorytów na wybrany oddział oraz na inne jednostki znajdujące się w jego sąsiedztwie
  • moc: 75 obrażeń
  • Koszt Mana: 16
  • Poziom: 4
Deszcz Meteorytów
  • Rozrywa ciała wrogów zadając poważne straty wybranemu oddziałowi
  • moc: 250 obrażeń
  • Koszt Mana: 30
  • Poziom: 5
Implozja


Magia Defensywna
  • Zwiększa skuteczność obrony wybranego oddziału
  • Koszt Mana: 5
  • Poziom: 1
Kamienna Skóra
  • Zmniejsza szybkość (zasięg) wybranego oddziału wroga
  • Koszt Mana: 6
  • Poziom: 1
Spowolnienie
  • Osłania wybrany oddział redukując ilość ran, jakich mógłby on doznać podczas wali wręcz
  • Koszt Mana: 5
  • Poziom: 1
Tarcza
  • Zaklęcie tworzy losowo na polu bitwy cztery obszary pokryte ruchomymi piaskami. Obszary te widoczne są tylko dla gracza, który je utworzył i właściwych dal danego terenu oddziałów. Oddział, który wpadnie w ruchome piaski, nie może się poruszać do rozpoczęcia następnej kolejki
  • Koszt Mana: 8
  • Poziom: 2
Ruchome Pisaki
  • Chroni oddział przed zaklęciami niskich poziomów
  • Koszt Mana: 15
  • Poziom: 3
Antymagia
  • Chroni wybrany oddział zmniejszając obrażenia zadawane przez zaklęcia oparte na magii ziemi
  • Koszt Mana: 12
  • Poziom: 3
Ochrona Przed Ziemią
  • Ponownie ożywia zniszczone jednostki nieumarłych przywracając wybranemu oddziałowi pewną ilość życia
  • Koszt Mana: 15
  • Poziom: 3
Ożywienie
  • W miejscu wskazanym przez gracza tworzy małej wielkości pole siłowe na polu bitwy, nie pozwalając na przejście wrogim oddziałom
  • Koszt Mana: 12
  • Poziom: 3
Pole Siłowe
  • Uszkadza mury miasta w dwóch losowo wybranych miejscach
  • Koszt Mana: 20
  • Poziom: 3
Trzęsienie Ziemi
  • Zmniejsza morale wybranego oddziały wroga
  • Koszt Mana: 16
  • Poziom: 4
Przygnębienie
  • Wskrzesza jednostki z wybranego oddziału zwracając mu określoną ilość życia
  • Koszt Mana: 20
  • Poziom: 4
Wskrzeszenie
  • Pozwala na przyzwanie żywiołaków ziemi. Żadne inne żywiołaki nie będą mogły być przyzwane
  • Koszt Mana: 25
  • Poziom: 5
Przywołanie Żywiołaka


Magia Podróży
  • Ujawnia umiejscowienie wszystkich zasobów znajdujących się na mapie
  • Koszt Mana: 2
  • Poziom: 1
Zasoby Ziemi
  • Podaje ogólne informacje o armii przeciwnika, bohaterze lub garnizonie miasta
  • Koszt Mana: 4
  • Poziom: 2
Wizja
  • Teleportuje bohatera do najbliższego należącego do niego miasta. Miasta nie może odwiedzać w tym czasie inny bohater
  • Koszt Mana: 16
  • Poziom: 4
Miejski Portal


Zobacz także zaklęcia magii:
Ognia Powietrza Wody
https://www.tawerna.biz/articles_173_magia-ziemi-w-heroes-iii.html