Jednostki Neutralne w Heroes III
12/08/2010 01:25 - --
Opis jednostek neutralnych w Heroes of Might and Magic III.

Chłop
1
4
Niziołek
1
2
1
1-3
3
5
0
24
1
4
25
15
10
40
-
 
Szczęście nigdy nie schodzi poniżej +1.


Łotr
8
14
Troll
3
7
2-4
10-15
6
7
0
0
10
40
8
3
100
500
Dodatkowe informacje w kryjówce złodziei.
 
Regeneracja na początku swojej tury.


Dzik
6
9
Nomad
5
8
2-3
2-6
6
7
0
0
15
30
8
7
150
200
-
 
Bonus do prędkości na piasku.


Złoty Golem
11
13
Diamentowy Golem
12
12
8-10
10-14
5
5
0
0
50
60
3
2
500
750
Obrażenia od czarów zmniejszone o 85%
 
Obrażenia od czarów zmniejszone o 95%


Czarodziej
17
12
Strzelec
12
10
14
8-10
9
9
32
32
30
15
2
4
750
400
Raz na trzy tury rzuca losowe, grupowe błogosławieństwo.
 
Brak kar za odległość od celu.


Mumia
7
20
Czarodziejski Smok
7
20
3-5
20-30
5
15
0
0
30
500
7
1
300
10.000 +8
Rzuca klątwę podczas ataku.
 
Rzuca losowe czary ofensywne z siłą czarów równą 8, do 10 zaklęć na bitwę.


Kryształowy Smok
40
30
Rdzawy Smok
40
30
60-75
50
16
17
0
0
800
750
1
1
20.000 +10
15.000 +14
Generuje 1-2 kryształy tygodniowo.
 
Atak kwasem zmniejsza obronę o 3, 30% szansy na zadanie +25% obrażeń*ilośc smoków. Atak na dwa pola.


Lazurowy Smok
50
50
70-80
19
-
1000
1
30.000
+20
Przeraża przeciwników- tracą kolejkę bez względu na morale. Atakuje na dwa pola.


Oznaczenia:
- Atak - Obrona - Zasięg obrażeń - Ruch - Przyrost tygodniowy
- Życie - Strzały - Koszt    - Klejnoty    - Kryształy    - Siarka    - Rtęć

https://www.tawerna.biz/articles_175_jednostki-neutralne-w-heroes-iii.html