Jednostki Cytadeli w Heroes III
14/08/2010 00:05 - --
Opis jednostek z miasta Cytadela w Heroes of Might and Magic III.

Poziom I

Gnoll
3
4
Gnoll maruder
5
6
2-3
2-3
4
5
0
0
6
6
24
24
Poziom 1
50
70
Ulepszenie Poziom 1
-
 
-


Poziom II

Jaszczuroczłek
5
6
Reptilion
6
8
2-3
2-5
4
5
12
24
14
15
16
16
Poziom 2
110
140
Ulepszenie Poziom 2
-
 
-


Poziom III

Oślizg
7
8
Smoczy Oślizg
9
10
2-5
2-5
9
13
0
0
20
20
14
14
Poziom 3
220
240
Ulepszenie Poziom 3
Podczas ataku rzuca czar rozproszenie.
 
Podczas ataku rzuca czar rozproszenie i osłabienie.


Poziom IV

Bazyliszek
11
12
Bazyliszek Królewski
11
11
6-10
6-10
5
7
0
0
35
40
8
8
Poziom 4
325
400
Ulepszenie Poziom 4
20% szansy na zamienienie przeciwnika w kamień na 3 tury.
 
20% szansy na zamienienie przeciwnika w kamień na 3 tury.


Poziom V

Gorgona
10
11
Demigorgona
14
16
12-16
12-16
5
6
0
0
70
70
6
6
Poziom 5
525
600
Ulepszenie Poziom 5
-
 
10% szansy na zabicie spojrzeniem jednej istoty na 10 demigorgon.


Poziom VI

Wywierna
14
14
Wywierna królewska
14
14
14-18
18-22
7
11
0
0
70
70
4
4
Poziom 6
800
1100
Ulepszenie Poziom 6
-
 
Atak ma szansę zatruć żywego przeciwnika. Trucizna zmniejsza ilość punktów życia o połowę co turę.


Poziom VII

Hydra
16
18
Hydra Chaosu
18
20
25-45
25-45
5
7
0
0
175
250
2
2
Poziom 7
2200
3500 +1
Ulepszenie Poziom 7
Brak kontrataku wroga. Atakuje wszystkich wrogów wokół siebie.
 
Brak kontrataku wroga. Atakuje wszystkich wrogów wokół siebie.


Oznaczenia:
- Atak - Obrona - Zasięg obrażeń - Ruch - Przyrost tygodniowy
- Życie - Strzały - Koszt - Siarka

https://www.tawerna.biz/articles_177_jednostki-cytadeli-w-heroes-iii.html