Jednostki Fortecy w Heroes III
14/08/2010 00:13 - --
Opis jednostek z miasta
Forteca
w
Heroes of Might and Magic III
.
Poziom I
Chochlik
3
4
Gremlin
3
4
1-2
1-2
4
5
0
8
4
4
32
32
Poziom 1
30
40
Ulepszenie Poziom 1
-
-
Poziom II
Gargulec
6
7
Obsydianowy Gargulec
6
7
2-3
2-3
6
9
0
0
16
16
18
18
Poziom 2
130
160
Ulepszenie Poziom 2
-
-
Poziom III
Kamienny Golem
7
9
Żelazny Golem
10
10
4-5
4-5
3
5
0
0
30
35
12
12
Poziom 3
150
200
Ulepszenie Poziom 3
Obrażenia od czarów zmniejszone o 50%
Obrażenia od czarów zmniejszone o 75%
Poziom IV
Mag
11
12
Arcymag
8
9
7-9
7-9
5
7
24
24
25
30
8
8
Poziom 4
350
450
Ulepszenie Poziom 4
Bohater zużywa o 2 pkt many mniej na każdy rzucony czar. Brak kary do walki w zwarciu.
Bohater zużywa o 2 pkt many mniej na każdy rzucony czar. Brak kary do walki w zwarciu. Brak kary przy strzałach przez mury obronne.
Poziom V
Dżin
12
12
Wielki Dżin
12
12
13-16
13-16
7
11
0
0
40
40
6
6
Poziom 5
550
600
Ulepszenie Poziom 5
Zadaje 150% obrażeń ifrytom.
Zadaje 150% obrażeń ifrytom. Rzuca losowe czary wspomagające na poziomie zaawansowanym z siłą czarów równą 6.
Poziom VI
Naga
16
16
Skorpena
13
13
20
30
5
7
0
0
110
110
4
4
Poziom 6
1100
1600
Ulepszenie Poziom 6
Brak kontrataku wroga.
Brak kontrataku wroga.
Poziom VII
Gigant
19
24
Tytan
16
24
40-60
40-60
7
11
0
24
150
300
2
2
Poziom 7
2000 +1
5000 +2
Ulepszenie Poziom 7
Odporność na zaklęcia kontroli umysłu.
Odporność na zaklęcia kontroli umysłu. Brak kary do walki w zwarciu. 150% obrażeń przeciw Czarnym Smokom.
Oznaczenia:
- Atak
- Obrona
- Zasięg obrażeń
- Ruch
- Przyrost tygodniowy
- Życie
- Strzały
- Koszt
- Klejnoty
https://www.tawerna.biz/articles_178_jednostki-fortecy-w-heroes-iii.html