Jednostki Lochu w Heroes III
14/08/2010 00:22 - --
Opis jednostek z miasta Loch w Heroes of Might and Magic III.

Poziom I

Troglodyta
4
6
Piekielny Troglodyta
3
4
1-3
1-3
4
5
0
0
5
6
28
28
Poziom 1
50
65
Ulepszenie Poziom 1
Odporność na oślepienie.
 
Odporność na oślepienie.


Poziom II

Harpia
6
6
Harpia Wiedźma
5
6
1-4
1-4
6
9
0
0
14
14
16
16
Poziom 2
130
170
Ulepszenie Poziom 2
Atakuje i wraca na miejsce.
 
Atakuje i wraca na miejsce. Brak kontrataku wroga.


Poziom III

Beholder
9
10
Złe Oko
7
8
3-5
3-5
5
7
12
24
22
22
14
14
Poziom 3
250
280
Ulepszenie Poziom 3
Brak kary do walki w zwarciu.
 
Brak kary do walki w zwarciu.


Poziom IV

Meduza
9
10
Królowa Meduz
9
10
6-8
6-8
5
6
4
8
25
30
8
8
Poziom 4
300
330
Ulepszenie Poziom 4
Brak kary do walki w zwarciu i 20% szansy na zamienienie przeciwnika w kamień na trzy tury.
 
Brak kary do walki w zwarciu i 20% szansy na zamienienie przeciwnika w kamień na trzy tury.


Poziom V

Minotaur
14
15
Król Minotaurów
12
15
12-20
12-20
6
8
0
0
50
50
6
6
Poziom 5
500
575
Ulepszenie Poziom 5
Morale nigdy poniżej +1.
 
Morale nigdy poniżej +1.


Poziom VI

Mantikora
15
16
Chimera
13
14
14-20
14-20
7
11
0
0
80
80
4
4
Poziom 6
850
1050
Ulepszenie Poziom 6
-
 
20% szansy na sparaliżowanie przeciwnika na trzy tury.


Poziom VII

Czerwony Smok
19
25
Czarny Smok
19
25
40-50
40-50
11
15
0
0
180
300
2
2
Poziom 7
2500 +1
4000 +2
Ulepszenie Poziom 7
Odporność na zaklęcia poziomów 1-3.
 
Odporność na zaklęcia poziomów 1-5.


Oznaczenia:
- Atak - Obrona - Zasięg obrażeń - Ruch - Przyrost tygodniowy
- Życie - Strzały - Koszt - Siarka

https://www.tawerna.biz/articles_180_jednostki-lochu-w-heroes-iii.html