Jednostki Twierdzy w Heroes III
14/08/2010 00:31 - --
Opis jednostek z miasta Twierdza w Heroes of Might and Magic III.

Poziom I

Goblin
4
5
Hobgoblin
2
3
1-2
1-2
5
7
0
0
5
5
30
30
Poziom 1
40
50
Ulepszenie Poziom 1
-
 
-


Poziom II

Wilczy Jeździec
7
8
Wilczy Rycerz
5
5
2-4
3-4
6
8
0
0
10
10
18
18
Poziom 2
100
140
Ulepszenie Poziom 2
-
 
Podwójny atak.


Poziom III

Ork
8
8
Uruk
4
4
2-5
2-5
4
5
12
24
15
20
14
14
Poziom 3
150
165
Ulepszenie Poziom 3
-
 
-


Poziom IV

Ogr
13
13
Ogr Szaman
7
7
6-12
6-12
4
5
0
0
40
60
8
8
Poziom 4
300
400
Ulepszenie Poziom 4
-
 
Rzuca zaklęcie Żądza Krwi na poziomie zaawansowanym i sile czarów 6.


Poziom V

Rok
13
13
Ptak Gromu
11
11
11-15
11-15
7
11
0
0
60
60
6
6
Poziom 5
600
700
Ulepszenie Poziom 5
-
 
20% szansy na rzucenie zaklęcia Błyskawica zadającego obrażenia=10*liczba Ptaków Gromu.


Poziom VI

Cyklop
15
17
Król Cyklopów
12
13
16-20
16-20
6
8
16
24
70
70
4
4
Poziom 6
750
1100
Ulepszenie Poziom 6
Może atakować mury obronne na poziomie podstawowej balistyki.
 
Może atakować mury obronne na poziomie zaawansowanej balistyki.


Poziom VII

Behemot
17
19
Starożytny Behemot
17
19
30-50
30-50
6
9
0
0
160
300
2
2
Poziom 7
1500
3000 +1
Ulepszenie Poziom 7
Redukuje obronę celu o 40%
 
Redukuje obronę celu o 80%


Oznaczenia:
- Atak - Obrona - Zasięg obrażeń - Ruch - Przyrost tygodniowy
- Życie - Strzały - Koszt - Kryształy

https://www.tawerna.biz/articles_182_jednostki-twierdzy-w-heroes-iii.html