Bohaterowie Cytadeli w Heroes III
14/08/2010 01:06 - Luk
Opis bohaterów z miasta Cytadela w Heroes of Might and Magic III

Bohaterowie kampanii


Adrienne
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, mistrzowska magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Inferno.
Specjalizacja: Adrienne zaczyna z ekspercką magią ognia.
Biografia: Z ogromną żądzą władzy i matczyną opieką nad jej domem w Tatalii, Adrienne ryzykuje odrzucenie i nienawiść jej ludu aby spełnić swoje marzenia.


Władcy Bestii

Władcy bestii uznają zasadę "celu uświęcającego środki", więc nie stronią od zastraszania i używania siły. Co za tym idzie daleko im do magii. Lubią ubierać sie w skóry niebezpiecznych, bagiennych zwierząt.


Alkin
Początkowe umiejętności: Podstawowy płatnerz, podstawowy atak.
Specjalizacja: Alkin zwiększa atak i obronę wszystkich gorgon i demigorgon w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Król Tralossk dał mu niegdyś armię z nadzieją, że Alkin polegnie i nie będzie musiał się już nim przejmować. Przeciwnie, został on wspaniałym dowódcą co do dzisiaj jest królowi wybitnie nie na rękę.


Broghild
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Broghild zwiększa atak i obronę wszystkich wywiern i wywiern królewskich w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Jego dziadek był pierwszym, który oswoił wywierny i używał ich do misji zwiadowczych. Wiedza ta została przekazana z dziadka na ojca, i z ojca na syna.


Bron
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowa wytrzymałość.
Specjalizacja: Bron zwiększa atak i obronę wszystkich bazyliszków i bazyliszków królewskich w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Bron posiada niespotykaną odporność na wzrok bazyliszka, co pozwoliło mu dowiedzieć sie o nich więcej, niż komukolwiek innemu się nawet nie śniło.


Drakon
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe dowodzenie.
Specjalizacja: Drakon zwiększa atak i obronę wszystkich gnolli i maruderów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Drakon był najlepszym wojownikiem w całej wiosce, potem w całym regionie. Jego ogromna charyzma (bynajmniej pośród gnolli) sprawia, że każdy jeden z jego rodzaju chce mu służyć.


Gerwulf
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Gerwulf zwiększa atak i obronę balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Gerwulf jako pierwszy sprowadził balistę do Tatalji i wykorzystał ją przeciw jednemu z garnizonów barbarzyńców z całkiem przyzwoitym efektem. Od tamtego dnia jest specjalistą w tej dziedzinie.


Korbac
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe znajdowanie drogi.
Specjalizacja: Korbac zwiększa atak i obronę ważek i smoczych ważek w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Korbac jest znany ludziom Erathii jako "ten, co uratował uczonego Xanthor'a", jednak prawda jest taka, że udowodnił swoje męstwo już dziesiątki razy ale głównie w Tatalji.


Tazar
Początkowe umiejętności: Zaawansowany płatnerz.
Specjalizacja: Tazar otrzymuje 5% bonus do umiejętności płatnerz, na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Podczas jednej z wojen z barbarzyńcami, grupka wojska pod jego dowództwem, odpierała ataki pięciokrotnie większej armii przez ponad osiem dni. To mówi samo za siebie.


Wystan
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe łucznictwo.
Specjalizacja: Wystan zwiększa atak i obronę wszystkich jaszczuroludzi i reptilionów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Jest następny w kolejce do tronu. Będzie sie uczył od króla tak długo, aż nie uzna, iż czas go zabić i zająć jego tron.


Wiedźmy

 

Wiedźmy to adeptki magii czerpiące swoją moc z roślin, które znajdą na bagnach. Jest to dość czasochłonne, więc maja małe pojęcie o bitwach i wojnach. Mają szaty z mnóstwem kieszonek na kolejne składniki do ich mikstur.


Andra
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Andra otrzymuje +5%bonus do umiejętności inteligencja, na każdy poziom.
Biografia: Zanim król pozwolił jej na objęcie dowództwa nad własnym garnizonem, musiała odpowiedzieć na serię pytań, aby udowodnić, że człowiek jest godzien prowadzić Tatalijskie armie. Odpowiedziała prawidłowo na wszystkie pytania i król nie miał wyjścia.


Merist
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Siła czaru kamienna skóra rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: : Miała być zwykłą uzdrowicielką swojej wioski, ale gdy odkryto, że dysponuje mocą znacznie przewyższającą potrzeby jej przyszłego zawodu, wcielono ją do służby Tatalji.


Mirlanda
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru osłąbienie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Mirlanda poświęcała za młodu dużo czasu na zabawę z czarną magią szybko dochodząc do wniosku, że prowadzi to tylko do samo destrukcji. Od tamtego czasu zawsze potrafi osiągnąć równowagę między dobrem a złem.


Rosic
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Rosic otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Gdy była mała, zapadła na straszliwą gorączkę. Żaden z uczonych nie dawał jej szans na przeżycie. Nie tylko przeżyła, ale także twierdzi, że to właśnie długa śpiączka dała jej magiczne zdolności.


Styg
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Styg otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Jedenasta córka króla Tralossk'a. Zajęła się magią uznając, że nie ma szans na królewski tron z dziesięcioma kandydatkami przed sobą w kolejce.


Tiva
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Tiva otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Zdobyła wysoka rangę przywódczą wyzywając wszystkich oponentów na pojedynek w szybkości nauki. Okazała się nie mieć sobie równych.


Verdish
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa pierwsza pomoc.
Specjalizacja: Verdish otrzymuje 5% bonus do umiejętności pierwsza pomoc na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Verdish była bliska śmierci po ataku wojsk Lochu na Tatalię. Przeżyła tylko dzięki swoim wybitnym umiejętnościom w udzielaniu pierwszej pomocy.


Voy
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nawigacja.
Specjalizacja: Voy otrzymuje 5% bonus do umiejętności nawigacja na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Voy jest nazywana "Wietrzną wiedźmą". Kapitanowie statków częstą werbują ją, aby zapewnić sobie korzystne wiatry. Zdecydowanie woli słone, morskie powietrze od stęchłego, bagiennego smrodu.


Opracowanie: Luk

https://www.tawerna.biz/articles_186_bohaterowie-cytadeli-w-heroes-iii.html