Bohaterowie Fortecy w Heroes III
14/08/2010 01:09 - Luk
Opis bohaterów z miasta Forteca w Heroes of Might and Magic III

Bohaterowie kampanii



Dracon
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Początkowe zaklęcie: Przyśpieszenie.
Specjalizacja: Za opłatą, może przeszkolić mnichów, kapłanów, magów i arcymagów na czarodziejów.
Biografia: Przez wielu uważany za geniusza. Jego największym marzeniem jest zostanie największym w historii pogromcą smoków. W przeciwieństwie do większości czarodziejów, nosi przy sobie wiele rodzajów broni.


Alchemicy

Alchemicy są uzdolnieni w duchowej i chemicznej magii, wciąż pozostając niedoścignionymi w animacji golemów. Wymaga to dużego wysiłku fizycznego więc alchemicy nie stronią od nauk sztuki wojennej.


Fafner
Początkowe umiejętności: Podstawowa nauka czarów, podstawowa odporność.
Specjalizacja: Fafner zwiększa atak i obronę wszystkich nag i skorpen w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Mówi się, że Fafner stał się dżinem 1000 lat temu znajdując magiczną lampę i życząc o potęgę dżinów. Życzenie zostało spełnione i od tego momentu Fafner służy władcom Bracady.


Iona
Początkowe umiejętności: Podstawowa nauka czarów, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Iona zwiększa atak i obronę wszystkich dżinów i wielkich dżinów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Iona już dawno temu udowodniła, że jest silniejsza niż większość jej podobnych ale jej wdzięk i osobowość pozwala na podwładnym na porzucenie strachu przed jej ogromną siłą.


Josephine
Początkowe umiejętności: Podstawowy mistycyzm, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Josephine zwiększa atak i obronę wszystkich kamiennych i żelaznych golemów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Josephine jako pierwsza ożywiła kamiennego golema. Proces ten był o wiele bardziej skomplikowany niż ożywiane gargulców, od których zaczynała.


Neela
Początkowe umiejętności: Podstawowy talent magiczny, podstawowy płatnerz.
Specjalizacja: Neela otrzymuje 5% bonus do umiejętności płatnerz na każdy poziom.
Biografia: Neela jest jednym z najsilniejszych dżinów, potrafiąc wytrzymać niesamowite ilości bólu. W jakiś sposób potrafi tchnąć swą wytrzymałość w swoje wojsko.


Piquedram
Początkowe umiejętności: Podstawowy mistycyzm, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Piquedram zwiększa atak i obronę wszystkich kamiennych i obsydianowych gargulców w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Piquedram poświęcił sporo czasu na studiowanie alchemii, eksperymentując z różnymi bezwartościowymi minerałami. Nie było więc zaskoczeniem, że pod wodzą Barcady, był w stanie znacznie poprawić jakość gargulców.


Rissa
Początkowe umiejętności: Podstawowy mistycyzm, podstawowy atak.
Specjalizacja: Rissa wytwarza 1 dodatkową uncję rtęci dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Rissa osiągnęła mistrzostwo w przetwarzaniu bezwartościowych, lekkich metali w rtęć. Gdy teraz prowadzi armie, spędza dużo czasu eksperymentując również z innymi materiałami.


Thane
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nauka czarów.
Specjalizacja: Thane zwiększa atak i obronę wszystkich dżinów i wielkich dżinów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Na dobrą sprawę nikt nie zna jego przeszłości. Uczył alchemii w Bracada tak długo, że wydaje się, że jest tu od zawsze.


Torosar
Początkowe umiejętności: Podstawowy mistycyzm, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Torosar zwiększa atak i obronę każdej balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Pierwotnie alchemik, jednak zawsze odczuwał wielki pociąg do walki i taktyk oblężeń zamków. Przedkłada literaturę wojenną i dzienniki bitew nad księgi do alchemii.


Czarodzieje

Czarodzieje to oddani i nieugięci poszukiwacze mistycznej i magicznej wiedzy. Może nie są wybitnymi wojownikami ale nadrabiają to magią często właśnie dzięki niej przechylając szalę zwycięstwa na swoja stronę. Czarodzieje rzadko noszą jakiekolwiek zbroje w pełni ufając swojej wiedzy magicznej i obronnym zaklęciom.


Aine
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Aine wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Aine żyje w Bracadii dłużej niż ktokolwiek może pamiętać. Przez ten czas nagromadziła ogromny majątek ukryty gdzieś w nikomu nie znanym miejscu. Często swoje cele wspiera ogromnymi sumami pieniędzy niewątpliwie ze swojego skarbu.


Astral
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru hipnoza rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Astral przybył do Erathii blisko 10 lat temu i bardzo szybo zaskarbił sobie uznanie i wstęp do gildii alchemików Bracady. Złośliwi mówią, że osiągnął tak szybki awans dzięki zaklęciu, nie umiejętnościom.


Cyra
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa dyplomacja.
Specjalizacja: Siła czaru Przyśpieszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Pierwotnie, Cyra zgłębiała arkany magii tylko po to, aby rzucać uroki na mężczyzn aby się w niej zakochiwali. W końcu porzuciła ten pomysł, wykorzystując swój talent w znacznie lepszy sposób.


Daremyth
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Siła czaru Fortuna rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Daremyth powinna już dawno nie żyć. Jej lekkomyślne podejście do życia wpędzało ją w nie lada tarapaty, jednak jakimś sposobem ze wszystkiego wychodziła bez zadrapania.


Halon
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Halon otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy poziom.
Biografia: Halon był respektowanym dowódcą w Enroth ale wkrótce znużyły go wojny i podboje więc postanowił wyruszyć w świat. Licząc na powiew świeżości zaciągnął się do wojsk Bracady.


Serena
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Serena otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy poziom.
Biografia: Jej pierwsze zaklęcie o mało jej nie zabiło. Skumulowała tyle magicznej energii, że aż czarodziej z sąsiedniego miasta się tym zaniepokoił. Szybko ją odszukał i przedstawił Gildii aby mogła rozpocząć naukę, i opanować swoją potęgę.


Solmyr
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Siła czaru Łańcuch Błyskawic rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Solmyr był uwięziony w magicznej lampie przez ponad 1000 lat więc w porywie radości z uwolnienia, przysiągł wierność po wsze czasy panu który go uwolnił. Tym panem był nie kto inny jak Gavin Magnus- nieśmiertelny władca Bracady.


Theodorus
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa balistyka.
Specjalizacja: Theodorus zwiększa atak i obronę wszystkich magów i arcymagów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Theodorus jest bez wątpienia jednym z najlepszych czarodziei jacy kiedykolwiek chodzili po tej ziemi. Podróżni magowie, często podając się za pielgrzymów, próbują uszczknąć trochę z jego wiedzy. Jak dotąd bez skutku.


Opracowanie: Luk

https://www.tawerna.biz/articles_187_bohaterowie-fortecy-w-heroes-iii.html