Bohaterowie Nekropolis w Heroes III
14/08/2010 01:18 - Luk
Opis bohaterów z miasta Nekropolis w Heroes of Might and Magic III

Bohaterowie kampanii


Sandro
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Sandro otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom.
Biografia: Gdy Sandro w końcu skompletował wszystkie części Szaty Nieumarłego Króla i Zbroi Potępionego, wyruszył do Deyji. W obawie przed podbojowym zapędom swojego ucznia, Ethric ściągnął wszystkich wrogów Sandro z nadzieją, że to oni zażegnają niebezpieczeństwo z jego strony. Młody nekromanta nie ma innego wyjścia, jak przedrzeć się siłą do Deyji siłą i tam szukać sprzymierzeńców chętnych do podbojów.


Finneas
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Siła czaru wskrzeszenie umarłych rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Finneas jest ambitnym, ale niezbyt bystrym nekromantą, który przyłączył się do Sandro. Ostatecznie jednak został koronowany na króla Deyji.


Lord Haart
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Czarni rycerze i rycerze śmierci otrzymują +5 do ataku, +5 do obrony i +10 do obrażeń.
Biografia: Wskrzeszony przez nekromantów, Lord Haart stał się dużo potężniejszym i groźniejszym wrogiem niż przedtem.


Rycerze śmierci to wojownicy wskrzeszeni jako lisze. Dzięki nowemu stanowi są bardziej otwarci na stronę magiczną nie porzucając zdobytych za życia zdolności. Noszą zardzewiałe i sfatygowane zbroje, w których zostali pochowani.


Charna
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Charna zwiększa atak i obronę wszystkich zjaw i upiorów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Charna została przeciągnięta na stronę śmierci pod pretekstem ogromnej mocy ciemności. Jej małe umiejętności magiczne nigdy nie pozwolą jej być prawdziwą nekromantką jednak nadrabia to zapałem w walce.


Clavius
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy atak.
Specjalizacja: Clavius dostarcza dodatkowo 350 sztuk złota królestwu, któremu służy.
Biografia: Jego rodzina należała do wyższych sfer dysponując ogromną ilością ziemi i posiadając polityczne wpływy. Jako najstarszy syn, Clavius został wysłany do wojska tak jak to się działo od pokoleń.


Galthran
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowe płatnerstwo.
Specjalizacja: Galthran zwiększa atak i obronę wszystkich szkieletów i kościeji w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Na przestrzeni lat, Galthran wykształcił nowe metody wskrzeszania i dowodzenia szkieletami co zawsze daje mu przewagę w walce.


Isra
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Isra otrzymuje 5% bonus do umiejętności nekromancja na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Może nie najlepiej posługuje się magią, ale jej armie zawsze mają przewagę liczebną nad wrogiem. Zawsze!


Moandor
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Moandor zwiększa atak i obronę wszystkich liczy i arcyliczy w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Jego charyzma, ku zdziwieniu wielu osób, pozostała z nim i po śmierci, i po wskrzeszeniu. Pozwala to lepiej dowodzić liczami co daje dużą przewagę nad przeciwnikiem.


Straker
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa odporność.
Specjalizacja: Straker zwiększa atak i obronę wszystkich ożywieńców i zombie w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Straker chciał zostać nekromantą jednak szybko wyszło na jaw, że bliżej mu do miecza niż do magii. Służy teraz w armii Dayja z cichą nadzieja pozostania kiedyś prawdziwym nekromantą.


Tamika
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy atak.
Specjalizacja: Tamika zwiększa atak i obronę wszystkich upiornych jeźdźców i jeźdźców śmierci w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Jej wybitne umiejętności bojowe ustawiły ją wysoko w hierarchii wojsk Deyj’i. Poza tym odpowiada również, za trening konnicy nieumarłych.


Vokial
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Vokial zwiększa atak i obronę wszystkich wampirów i wampirzych lordów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Cztery wieki temu, Vokial rządził własnym królestwem. Nie poradził sobie jednak z codzienna monotonią, więc powrócił do życia poszukiwacza przygód. Jest jednym z najstarszych wampirów.


Nekromanci

 

Nekromanci, to magowie skuszeni potęgą czarnej magii. Ceną za używanie tej mrocznej wiedzy, jest powolne uchodzenie z nich życia, aby ostatecznie przekształcić się w licza. Często noszą kolorowe szaty aby choć trochę przypominać ludzi.


Aislinn
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja podstawowa mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru deszcz meteorytów rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Aisilinn zawsze doceniał potencjał ziemi spadającej z nieba. Niektórzy mówią nawet, że potrafi z niej wysysać energię życiową.


Nagash
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Nagash dostarcza dodatkowo 350 sztuk złota królestwu, któremu służy.
Biografia: Był potężnym magiem, zanim doznał wiecznego życia i stał się liczem. Posiada znaczny majątek ziemski, jednak jego większość leży na opuszczonych terenach Deyj’i.


Nimbus
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Nimbus otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy poziom.
Biografia: Kiedy był mały miał małego pieska, który później zmarł ze starości. Nimbus odkrył, że poświęcając małego ptaszka czy inne stworzenie, jest w stanie przywrócić swojego zwierzaka do życia. Czynność te powtarzał za każdym razem, kiedy pies umierał. Nie wiedział, że już zaczął odkrywać arkany nekromancji.


Sandro
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Sandro otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom.
Biografia: Sandro zaczął poznawać nekromancję pod okiem maga, później licza, Ethric’a. Sandro zwiedził cały Enroth i Erathię teraz, służąc Finneas’owi Vilmar’owi, przywódcy nekromantów w Deyj’i.


Septienna
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Siła czaru pole śmierci rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Septienna cierpi na przypadłość nazywaną „trwonieniem magii”, gdyż pochłania z wrogów więcej energii niż wykorzystuje do wskrzeszania. Niektórzy mówią, że zatrzymuje tę energię dla siebie, dlatego nie wygląda na swój wiek.


Thant
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Siła czaru wskrzeszenie umarłych rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Nikt dokładnie nie wie jak długo żyje Thant. Mówią, że walczył w Erathii podczas Śnieżnych Wojen, ale padł ofiarą wampira podczas nocnego marszu przez Phynaxi’e.


Malekith
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Siła czaru kamienna skóra rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Xsi jest jedną z niewielu kobiet należących do grona nekromantów. Została wybrana z powodu wyjątkowej odporności na obrażenia fizyczne- przydatna umiejętność, która nie raz uratowała jej życie.


Vidomina
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Vidomina otrzymuje 5% bonus do umiejętności nekromancja na każdy poziom.
Biografia: Rokowała na wspaniałą alchemiczkę, jednak została wyrzucona z Bracady gdy odkryto, że używała swoich zdolności nie do ożywiania rzeczy martwych, ale do ożywiania rzeczy umarłych.


Opracowanie: Luk

https://www.tawerna.biz/articles_190_bohaterowie-nekropolis-w-heroes-iii.html