Jednostki Chaosu w Heroes IV
26/03/2010 00:24 - jareQ
Szczegółowy opis jednostek z Azylu, miasta Chaosu w Heroes of Might and Magic IV. 




Szczegółowy opis jednostek z Azylu, miasta Chaosu w Heroes of Might and Magic IV.

Bandyta
Obrażenia:1-3 Atak w walce wręcz:9 Obrona ataku wręcz:9
Punkty Życia:10 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:9
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:27
Przyrost:26 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:20 złota
Posiada umiejętność Ukrywanie się dzięki czemu pozostaje niezauważalny na mapie przygód dla istot drugiego poziomu i bohaterów z podstawowym zwiadem. Istoty pierwszego poziomu i bohaterowie bez zdolności Zwiad nie zauważą go stojąc nawet na sąsiednim polu.

Ork
Obrażenia:1-3 Atak w walce wręcz:11 Obrona ataku wręcz:9
Punkty Życia:12 Atak z dystansu:11 Obrona ataku z dystansu:9
Strzały:6 Szybkość:4 Ruch:18
Przyrost:16 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:34 złota
Obrażenia zadawane w walce wręcz będą takie same jak przy strzelaniu ponieważ posiada umiejętność Normalna walka. Posiada również Krótki zasięg, co powoduje znaczne obniżenie obrażeą w walce na dużą odległość.

Meduza
Obrażenia:3-6 Atak w walce wręcz:19 Obrona ataku wręcz:17
Punkty Życia:24 Atak z dystansu:19 Obrona ataku z dystansu:17
Strzały:Niesk. Szybkość:5 Ruch:18
Przyrost:6 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:220 złota
Posiada umiejętność Kamienne spojrzenie dzięki, czemu ma szansę natychmiastowego zabicia przeciwnika zamieniając go w kamieą ze skutecznością zależną od ich siły (nie działa na jednostki Nieumarłe, Mechaniczne oraz na Żywiołaki). Obrażenia zadawane w walce wręcz będą takie same jak przy strzelaniu. Posiada również nieograniczoną liczbę strzał.

Minotaur
Obrażenia:5-10 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:00
Punkty Życia:38 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:15
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:18
Przyrost:6 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:230 złota
Jednostka może całkowicie zablokować cios w walce wręcz lub, kiedy jest atakowana na odległość.

Ifryt
Obrażenia:10-20 Atak w walce wręcz:25 Obrona ataku wręcz:23
Punkty Życia:80 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:23
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:23
Przyrost:4 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:850 złota
Jednostka latająca odporna na czary bazujące na ogniu. Jednostka otrzymuje o połowę mniejsze obrażenia od jednostek zadających obrażenia bazujące na ogniu. Jednostka posiada Tarczę Ognia, która zadaje obrażenia od ognia każdej jednostce atakującej wręcz.

Zmora
Obrażenia:12-26 Atak w walce wręcz:23 Obrona ataku wręcz:20
Punkty Życia:110 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:20
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:27
Przyrost:4 Poziom jednostki:3 Punkty magii:6
Koszt:800 złota
Może wzbudzić grozę w przeciwniku. Przerażony w ten sposób przeciwnik ni może nic robić przez jedną turę.

Hydra
Obrażenia:28-66 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:26
Punkty Życia:250 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:26
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:22
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 2 rtęci
Jednostka atakuje bez kontrataku wszystkie otaczające ją jednostki.

Czarny Smok
Obrażenia:55-110 Atak w walce wręcz:40 Obrona ataku wręcz:40
Punkty Życia:400 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:40
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:30
Przyrost:1 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:8000 złota, 4 siarki
Potrafi latać. Jest całkowicie odporny na magię, nawet tę używaną przez własną armię. Ziejąc ogniem na atakowaną jednostkę może również zranić (lub zabić) jednostkę wroga stojącą bezpośrednio za tą atakowaną.


Opracował: jareQ
https://www.tawerna.biz/articles_3_jednostki-chaosu-w-heroes-iv.html