Opis scenariusza Tnij i Siecz w Heroes III SoD
30/09/2010 19:50 -
 

Kampania: "Tnij  i siecz"

Misja 1: Rozbijanie głów

 

 

15cc8xe.jpg

 

Sandro w swą intrygę wplątuje Barbarzyńcę; Hacka.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba odebrać Czaszkowy Hełm Barshonowi. Nie możemy stracić Crag Hacka. Może on maksymalnie osiągnąć 10 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Sandro najął Crag Hacka do tego, aby znalazł dla niego kolejne artefakty. Zapewne niczego nie świadomy barbarzyńca znów zostanie wykorzystany jak czarodziejka Gem. 

WSKAZÓWKA: Zaczynamy bez miasta. Niedaleko znajduje się Kragg - należy je zająć i rozbudować. Przeszkodzić chce nam w tym mały oddział czerwonego gracza, który stoi nam na drodze. Wróg jest na północy i posiada dwa miasta. Oddzielają nas od niego góry oraz stadka zielonych oraz złotych smoków. W podziemiach znajdziemy trolle, które musimy pokonać. Będzie ich strzegł czerwony klucznik, który znajduje się na północy mapy; niedaleko twierdzy Barshona. Dostępu do czerwonego pilnuje z kolei ciemnoniebieski strażnik, który jest na samym zachodzie. Barshon jest brązowym graczem.

 

 

Kampania: "Tnij  i siecz"

Misja 2: Czarna owca

 

 

nec3rq7.jpg

 

Hack musi pokonać Marzetha.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba odebrać Miecz Rycerza Śmierci niejakiemu Marzehtowi. Nie możemy stracić Crag Hacka. Może on maksymalnie osiągnąć 15 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Przed Cragiem stoi kolejne zadanie. Jednak mieszkańcy tych ziem nie są mili nastawieni do Hacka! 

WSKAZÓWKA: Zaczynamy z jednym miastem. Marzeth znajduje się w podziemiach ze sporym oddziałem mrocznych rycerzy oraz krzyżowców. Przeciwnik ma na powierzchni 3 miasta oraz jedno w podziemiach ale nigdy nie będziemy mieć do niego dostępu.

 

 

Kampania: "Tnij  i siecz"

Misja 3: Żebra w dłoń

 

 

2q827w4.jpg

 

Hack musi zdobyć kolejny artefakt.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba odebrać Klatkę Żebrową jednemu z liszy, grasujących na bagnach Ferris. Nie możemy stracić Crag Hacka. Może on maksymalnie osiągnąć 20 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Crag Hack musi odebrać Klatkę Żebrową jednemu z liszy, które grasują na pobliskich bagnach. Należą one do sekty "Hebanowa Dłoń", która praktykuje kult śmierci. 

WSKAZÓWKA: Zaczynamy bez miasta. Niedaleko znajduje się Tormina - należy je zająć i rozbudować. Aby to uczynić, musimy odwiedzić namiot ciemnoniebieskiego klucznika, który znajduje się z kolei kawałek na południe od tegoż miasta. Wróg jest na południu. Zaczyna z większą ilością miast i herosów.

 

 

Kampania: "Tnij  i siecz"

Misja 4: Cmentarna hiena

 

 

2n24bw5.jpg

 

Hack stawia czoła kolejnej, nekromanckiej sekcie.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba odebrać Tarczę Zionącej Śmierci nekrmanckiej sekcie "Dłoń Śmierci". Nie możemy stracić Crag Hacka. Może on maksymalnie osiągnąć 25 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnej kampanii.

OPIS: Crag Hack musi odebrać Tarczę Zionącej Śmierci "Dłoni Śmierci". Jest ona jeszcze bardziej silniejsza od pozostałych i lepiej zorganizowana. 

WSKAZÓWKA: Zaczynamy przy mieście Dunwall. Wróg jest na południu. Zajmuje on 3 miasta. Tarcza znajduje się na powierzchni; nieopodal miasta Couldsoul. Zanim ją zdobędziemy musimy wykonać misję ;)

 

 

https://www.tawerna.biz/articles_379_opis-scenariusza-tnij-i-siecz-w-heroes-iii-sod.html