Rozbójnik | |||
---|---|---|---|
Atak: 6 | Obrona: 1 | ||
Obrażenia: 1-2 | |||
Punkty Życia: 3 | |||
Szybkość: Średnia | |||
Koszt: 30 złota | |||
Jednostka zaatakowana przez Rozbójnika nie może kontratakować |
Meduza | |||
---|---|---|---|
Atak: 8 | Obrona: 9 | ||
Obrażenia: 6-10 | |||
Punkty Życia: 35 | |||
Szybkość: Średnia | |||
Koszt: 500 złota | |||
20% szans na zmienienie zaatakowanej jednostki w kamień. |
Duch | |||
---|---|---|---|
Atak: 8 | Obrona: 7 | ||
Obrażenia: 4-6 | |||
Punkty Życia: 20 | |||
Szybkość: Duża | |||
Koszt: 1000 złota | |||
Duży przyrost powoduje, że jednostka szybko tworzy sporą grupę. |
Żywiołak Powietrza | |||
---|---|---|---|
Atak: 7 | Obrona: 7 | ||
Obrażenia: 2-8 | |||
Punkty Życia: 35 | |||
Szybkość: Bardzo Duża | |||
Koszt: 500 złota | |||
Neutralne morale. Odporny na zaklęcia umysłu i Deszcz Meteorów. Burza i Błyskawica 200% obrażeń. |
Żywiołak Wody | |||
---|---|---|---|
Atak: 6 | Obrona: 8 | ||
Obrażenia: 3-7 | |||
Punkty Życia: 45 | |||
Szybkość: Średnia | |||
Koszt: 500 złota | |||
Neutralne morale. Odporny na magie umysłu i zimna. Magia ognia 200% obrażeń. |
Żywiołak Ziemi | |||
---|---|---|---|
Atak: 8 | Obrona: 8 | ||
Obrażenia: 4-5 | |||
Punkty Życia: 50 | |||
Szybkość: Niska | |||
Koszt: 500 złota | |||
Neutralne morale. Odporny na zaklęcia umysłu i Burzę oraz Błyskawicę. Deszcz Meteorów 200% obrażeń. |
Żywiołak Ognia | |||
---|---|---|---|
Atak: 8 | Obrona: 6 | ||
Obrażenia: 4-6 | |||
Punkty Życia: 40 | |||
Szybkość: Duża | |||
Koszt: 500 złota | |||
Neutralne morale. Odporny na zaklęcia umysłu i ognia. Zaklęcia Lodu 200% obrażeń. |
Nomad | |||
---|---|---|---|
Atak: 7 | Obrona: 6 | ||
Obrażenia: 2-5 | |||
Punkty Życia: 20 | |||
Szybkość: Bardzo Duża | |||
Koszt: 200 złota | |||
Dobre i mocne jednostki. |
Dżinn | |||
---|---|---|---|
Atak: 10 | Obrona: 9 | ||
Obrażenia: 20-30 | |||
Punkty Życia: 50 | |||
Szybkość: Bardzo Duża | |||
Koszt: 650 złota, 1 klejnot | |||
Lata. Spowalnia jednostkę wroga o 10%. Niezastąpiona jednostka powinna być w każdej Armi! |