Frakcja Inferno w Heroes VI
03/10/2010 19:34 - Luk
Inferno
(Inferno)



"Spalimy świat na popiół i zatańczymy na jego ruinach!"

W skrócie: Demony są ucieleśnieniem chaosu. Wierzą, że ich jedyną cechą moralną jest wolność i nie muszą usprawiedliwiać swoich czynów. Zabijają bo mogą lub chcą.

Głównie dlatego są postrzegane jako "ci źli" i niebezpieczni, i dlatego również wszystkie nacje w Ashan wolą aby były one zamknięte w Sheogh, więzieniu stworzonym przez Sar-Elama.

Jednakże są wyjątki wśród tych narodów, które zostają uwiedzione przez Wolność Absolutną i ostatecznie kończą jako wyznawcy demonów.

Inspiracja: Grecka Mitologia (opętani wyznawcy Dionizosa), Rzym (Neron, Kaligula itp.) Azteccy kapłani.

Kolory:Czarny i czerwony
Symbole: Ouroboros(wąż pożerający własny ogon), Hexagram( jednoliniowa, gwiazda 6-cio ramienna), Spirala Chaosu
Wyznanie: Urgash, Smok Chaosu
Filozofia: "Silniejszy ma Rację". Możliwość jest wystarczającym usprawiedliwieniem każdego czynu. Podbijaj, grab, gwałć słabszych- lub też nie. Pobłażaj sobie wszelkimi samolubnymi zachciankami i przekonuj głupców do jedynego słusznego pojęcia wolności. Władza będzie osiągnięta tylko przez silnych, słabi będą władanymi. 
Królestwo: Sheogh, ogniste więzienie
Stolica: Ur-Hekal- "Brama Płonącego Serca"


Organizacja Socjalna

Demony uznają monarchię absolutną. Co rzecze sześciu władców demonów, tak się staje. Każdy przejaw niezgody lub nieposłuszeństwa jest natychmiast okrutnie pacyfikowany. Same demony żyją w prostej hierarchii opartej na sile gdzie silniejszy ustawia słabszego do szeregu. Najpotężniejsze demony zazwyczaj uważają się za lordów i często uważają daną część piekła jako swoją własną. Każdą większą twierdzę lub miasto bronią z niewyobrażalną zazdrością.

Architektura:

Wszystkie budynki demonów są wznoszone przez niewolników i są kształtowane przez Magię Chaosu. Mają one straszyć więc często są masywne, powykrzywiane i całkowicie niepraktyczne. Nie ma określonego kształtu dla każdego budynku. Wszystkie są mieszaniną bazaltu, lawy i jakiegoś organicznego szlamu. Ostateczny wygląd jest co najmniej nie z tego świata.

Bohater: Wojownik Piekła [Bohater do walki]


Tytuł zarezerwowany dla wiernych sługusów władców demonów. Nie są oni "prawdziwymi" demonami lecz ludźmi (lub elfami, krasnoludami etc.), którzy otrzymali "błogosławieństwo" Urgasha i zostali usprawnieni Magią Chaosu. Ich upadłe ciało jest teraz na stałe złączone z pancerzem, który daje im dodatkowe umiejętności i możliwość prowadzenia armii demonów na powierzchni Ashan. Ponieważ nie są demonami związanymi z Sheogh mogą dowolnie działać w Ashan jako siły rozpoznawcze.

Nie są mistrzami we władaniu Magią Chaosu ale rytuały, które musieli przejść dodały im kilka "chaotycznych" zdolności.


Strategia Inferno: "Dziel, Przywołuj i Podbijaj"

Przywołaj ile tylko możesz rozprzestrzeniając chaos i ogień w szeregach przeciwnika. Wtedy główne wojska uderzeniowe dokończą dzieła. Prowadząc wojska Inferno należy się skupić na szybkim i obszernym zasięgu obrażeń, grupowych umiejętnościach ofensywnych, zakłócaniu wrogiego wsparcia i taktyki oraz darmowymi uzupełnieniami.

            -Mocne Strony- Najlepsza magia zadająca bezpośrednie obrażenia, dobra mobilność, jednostki są wytrzymałe i śmiercionośne, mogą kierunkować Chaos (los/szczęście, czas i przestrzeń) dla uzyskania przewagi

            -Słabe Strony- Brak umiejętności wspomagających, niskie morale
            -Umiejętność Rasowa Brama- jednostki Inferno mogą przyzywać tymczasowe posiłki na pole bitwy

Cała populacja Demonów to armia. Wszystkie żyją tylko po to aby zabijać i niszczyć a każdy z osobna dobrze by sobie z tym radził co sprawia, że razem są praktycznie nie do zatrzymania. Na szczęście dla ich wrogów utrzymanie dyscypliny wcale nie jest takie łatwe więc zastępy pomniejszych demonów często są popędzane przez większych nadzorców z batami. Ale przerażające zastępy demonów nie polegają tylko na swojej liczbie. Zrobią dosłownie wszystko aby osiągnąć zwycięstwo- niszczycielskie zaklęcia obszarowe, kontrola umysłu, zmiana kształtu, klątwy to tylko początek ich możliwości.

Kiedy przeciwnik został już odpowiednio osłabiony, zastępy demonów przypuszczają atak. Jeśli zostanie utrzymana dyscyplina, demony zmiotą dosłownie wszystko z powierzchni ziemi. Jeśli nie, zamienią się w rozzłoszczoną, nieprzewidywalną bandę.

Demony mają dwa główne asy w rękawie: zniekształcanie czasu i przestrzeni pozwalające im się teleportować na polu bitwy oraz zdolność przywoływania posiłków ze swojego świata prosto na pole bitwy.

Demoniczna broń jest ostra, wyszczerbiona i mnoga w kolce aby sprawić maksimum bólu i obrażeń przy nawet małym kontakcie oraz aby rany przez nią zadane były trudniejsze do zagojenia.

Chaotyczne z natury Demony mają dziką i niestandardową taktykę. Ich nieprzewidywalne i obszarowe umiejętności mają tendencje do ranienia sojuszniczych jednostek więc głównym zadaniem jest zranienie wroga jeszcze bardziej. Generalnie lepiej jest poświęcać przyzwane jednostki więc na początku zalecana jest dość zachowawcza taktyka.

Demony zostały spłodzone przez Urgasha, Smoka Chaosu, aby stawić czoło dzieciom Smoczych Bogów. Przez lata były zamknięte w Sheogh, mistycznym świecie-więzieniu stworzonym w ognistym jądrze Ashan przez Sar-Elama. 
 
Z czasem demony przywykły do ognia lecz fakt uwięzienia był dla nich nie do zniesienia. Jednakże skaza w rytuale osłabia więzienie w momencie każdego Krwistego Zaćmienia, wypuszczając na wolność legiony demonów, które wykorzystują ten moment do niszczenia i palenia wszystkiego co popadnie. 
Piekielna hierarchia złożona ale prosta: silniejszy rządzi słabszym a wszyscy służą sześciorgu Demonicznych Władców. 
 
Nowy władca, Kha Beleth, zaczął promować nowe podejście do piekielnej organizacji władzy. Głosi on, że każdy demon jest stworzony równym i ma pełne prawo do wolnego życia w lub poza Sheogh. Zebraną w ten sposób armią, planuje najechać Ashan podczas kolejnego zaćmienia, utrzymać pozycję na powierzchni i udowodnić zarówno słuszność swojej teorii jak i równość wobec pozostałych dzieci Smoczych Bogów.
 
Miasto
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20110107-04.png


Bohater Mocy:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_inferno_hero_might_male.jpg
Bohater Magii:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_inferno_hero_magic_male.jpg


Jednostki

Trzon

Ogar Piekieł / Cerber

Cerbery są sługami Demonicznych Władców Żarłoczności. Te dwugłowe, ziejące ogniem mastify przewyższają wzrostem, szybkością i zaciekłością największe tygrysy szablastozębne.


Maniak / Obłąkaniec

Maniacy są pomiotami Ur-Vormocha, Demonicznego Władcy Szaleństwa. Demony te są wcieleniem niezrównoważonego, porywczego i nieprzewidywalnego chaosu więc są doskonałe w szerzeniu strachu i paniki. Maniacy piszczą i wrzeszczą podaczas atakowania oraz śmieją się gdy otrzymują rany.


Sukkub / Lilim:

Niektóre dzieci Ashy (Ludzie, Elfy, Krasnoludy etc.) oddały się we władanie Urgasha i Lordów Sheogh, i zostały odrodzone pod postacią Inkuba lub Sukkuba.
Jako reinkarnacje potężnych kultystów demonów, zajmują stosunkowo wysoką pozycję w demonicznej hierarchii. Wielu myśli, że mają odpowiedni spryt, oddanie i siłę aby osiągnąć ten upragniony status jednak tak naprawdę wielu z nich kończy jako niższe inkuby/sukkuby (służący, seksualni niewolnicy etc.)
Dzięki ich "śmiertelnym" pochodzeniu świetnie się sprawują jako szpiedzy, infiltratorzy czy dyplomaci. Aby jeszcze bardziej podnieść ich umiejętności, są obdarowywani mocami tworzenia iluzji, wpływania na ludzi oraz zmiany kształtu. Dzięki temu większość z nich wygląda jak piękne i charyzmatyczne perwersyjne anioły, manipulujące z ogromną łatwością prostymi umysłami. Ciągły rozwój demonicznych kultów jest solidnym zapewnieniem, że Inkuby i Sukkuby były, są i będą obecne na ziemiach Ashan.


Elita

Dręczyciel / Rozpruwacz

Dręczyciele są sługami Ur-Traggala, Demonicznego Władcy Bólu. Są całkowicie pochłonięci bezkresnym cierpieniem Urgasha i czynią ze swoim ciałem potworne rzeczy. Czerpią siłę z własnej agonii oraz używają swoich deformacji do zadawania ran wrogom. Mogą gubić kawałki swojego ciała podczas walki dlatego ich szkielet pozostaje ich podstawową bronią. Ich kości mają zdolność do pewnego wydłużania się dlatego często wykorzystują swoje żebra aby przyszpilać przeciwników lub przekształcają swoje palce w długie i ostre szpony do szatkowania wroga.


Reproduktor / Matka Reproduktorów

Reproduktory są wynikiem ucieleśnia podstawowych popędów Urgasha, mianowicie chęci do pochłaniania many i zalewania Ashan hordami kreatur sterowanych chaosem. Podarowane Ur-Mespharoth'owi., Demonicznemu Władcy Proliferacji, Reproduktory są spasłą, pulsującą masą mięsa stale tworzącą Impy, "wypluwane" z otworów losowo pojawiających się na ciele.

Mimo tego, że demon jest praktycznie niezdolny do ruchu, to stale się wierci i napina pod niezaspokojoną potrzebą powielania się. Ta żądza pożera go od środka sprawiając, że dużo energii jest przetracanej tylko na kontrolowanie każdej kolejnej mutacji ciała. Przez to zdarza się, że czasami pożera własny pomiot. Pochłoniętej many używa jako materiału zapładniającego, energetycznego i stabilizującego makabryczne deformacje powstające podczas niekończącego się cyklu reprodukcji.  


Niszczyciel / Pustoszyciel
Słudzy Demonicznych Władców Zniszczenia. Niszczyciele są łatwo rozpoznawalne po swoich ogromnych rogach i bazaltowych kończynach. Podczas walki szarżują brutalnie i na ślepo, nabijając wrogów na rogi, miażdżąc ich masywnymi ramionami lub zadeptując na krwawą miazgę. Służą równie dobrze jako tarany oblężnicze.


Czempion

Czart / Czarci Lord

Ukarany i uwięziony Urgash, Smok Chaosu, jest bez reszty pochłonięty nienawiścią do Ashy i jej stworzeń. Ur-Haazheel, Demoniczny Władca Nienawiści, jest ucieleśnieniem tej wrogości a Czarty są jego najlepszymi sługami. Bardziej brutalne potrafią być tylko niektóre arcydemony dlatego Czarty uważa się za najniebezpieczniejsze stworzenia pośród piekielnych legionów.
https://www.tawerna.biz/articles_391_frakcja-inferno-w-heroes-vi.html