Jednostki Czarodzieja w Heroes II
05/07/2010 20:15 - --
Opis jednostek Czarodzieja w Heroes of Might and Magic II

Niziołek
Wylęgarnia: ?? (Habitat)
Atak: 2 Obrona: 1 Obrażenia: 1-3
Punkty Życia: 3 Strzały: 12 Szybkość: Niska
Przyrost:10/tydzień Poziom jednostki: 1
Koszt: 50 złota
Dobra jednostka dystansowa 1 poziomu.


Dzik
Wylęgarnia: Zagroda (Pen)
Atak: 5 Obrona: 2 Obrażenia: 2-3
Punkty Życia: 15 Szybkość: Bardzo Duża
Przyrost:8/tydzień Poziom jednostki: 2
Koszt: 150 złota
Szybka i wytrzymała jednostka. Przydatna na początku gry.


Żelazny Golem
Wylęgarnia: Huta (Foundry)
Atak: 5 Obrona: 10 Obrażenia: 4-5
Punkty Życia: 30 Szybkość: Bardzo Niska
Przyrost:6/tydzień Poziom jednostki: 3
Koszt: 300 złota
50% obrażeń od żywiołów. Częściowa odporność na magie. Duża obrona.


Stalowy Golem
Wylęgarnia: Ulepszona Huta (Upg. Foundry)
Atak: 7 Obrona: 10 Obrażenia: 4-5
Punkty Życia: 35 Szybkość: Niska
Przyrost:6/tydzień Poziom jednostki: 3
Koszt: 350 złota
50% obrażeń od żywiołów.


Rok
Wylęgarnia: Gniazdo (Cliff Nest)
Atak: 7 Obrona: 7 Obrażenia: 4-8
Punkty Życia: 40 Szybkość: Średnia
Przyrost:6/tydzień Poziom jednostki: 4
Koszt: 400 złota
Lata. Jedyna jednostka latająca w Zamku Czarodzieja.


Mag
Wylęgarnia: Wieża Maga (Ivory Tower)
Atak: 11 Obrona: 7 Obrażenia: 7-9
Punkty Życia: 30 Strzały: 12 Szybkość: Duża
Przyrost:4/tydzień Poziom jednostki: 5
Koszt: 600 złota
Nie obowiązuje go atak na przyległe pola.


Arcymag
Wylęgarnia: Ulepszona Wieża Maga (Upg. Ivory Tower)
Atak: 12 Obrona: 8 Obrażenia: 7-9
Punkty Życia: 35 Strzały: 24 Szybkość: Bardzo Duża
Przyrost:4/tydzień Poziom jednostki: 5
Koszt: 700 złota
Nie obowiązuje go atak na przyległe pola. 20% szansy na to, że rozproszy pozytywne zaklęcie na celu.


Olbrzym
Wylęgarnia: Latający Zamek (Cloud Castle)
Atak: 13 Obrona: 10 Obrażenia: 20-30
Punkty Życia: 150 Szybkość: Średnia
Przyrost:3/tydzień Poziom jednostki: 6
Koszt: 2000 złota, 1 klejnot
Odporny na czary umysłu.


Tytan
Wylęgarnia: Ulepszony Latający Zamek(Upg. Cloud Castle)
Atak: 15 Obrona: 15 Obrażenia: 20-30
Punkty Życia: 300 Strzały: 24 Szybkość: Bardzo Duża
Przyrost:3/tydzień Poziom jednostki: 6
Koszt: 5000 złota, 2 klejnoty
Odporny na czary umysłu. Nie obowiązuje go atak na przyległe pola.
https://www.tawerna.biz/articles_41_jednostki-czarodzieja-w-heroes-ii.html