Poziom: | Magia Ładu |
---|---|
Magia ładu na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć pierwszego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się umiejętności zaklęć na poziomie podstawowym. Jest też jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się uroku na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Magia ładu na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć drugiego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się uroku na poziomie mistrzowskim. | |
Zaawansowany | |
Magia ładu na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć trzeciego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się uroku na poziomie arcymistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Magia ładu na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć czwartego poziomu tej sfery. | |
Mistrzowski | |
Magia ładu na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć piątego poziomu tej sfery. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Zaklęcia |
---|---|
Umiejętność zaklęć na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Umiejętność zaklęć na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie eksperckim. | |
Zaawansowany | |
Umiejętność zaklęć na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Umiejętność zaklęć na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim. | |
Mistrzowski | |
Umiejętność zaklęć na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Talent Magiczny |
---|---|
Talent magiczny ma poziomie podstawowym zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie eksperckim. | |
Podstawowy | |
Talent magiczny ma poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim. | |
Zaawansowany | |
Talent magiczny ma poziomie eksperckim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Talent magiczny ma poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim. | |
Mistrzowski | |
Talent magiczny ma poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Urok |
---|---|
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie podstawowym może przekonać 15% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 60 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 90% normalnej ceny. | |
Podstawowy | |
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie zaawansowanym może przekonać 20% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 120 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 80% normalnej ceny. | |
Zaawansowany | |
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie eksperckim może przekonać 25% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 180 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 75% normalnej ceny. | |
Ekspercki | |
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie mistrzowskim może przekonać 30% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 240 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 70% normalnej ceny. | |
Mistrzowski | |
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie arcymistrzowskim może przekonać 35% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 300 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 65% normalnej ceny. | |
Arcymistrzowski |