Poziom: | Magia Natury |
---|---|
Magia natury na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów pierwszego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się zielarstwa na poziomie podstawowym i jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się przywoływania na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Magia natury na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów drugiego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się przywoływania na poziomie mistrzowskim. | |
Zaawansowany | |
Magia natury na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów trzeciego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się przywoływania na poziomie arcymistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Magia natury na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów czwartego poziomu tej sfery. | |
Mistrzowski | |
Magia natury na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów piątego poziomu tej sfery. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Zielarstwo |
---|---|
Zielarstwo na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Zielarstwo na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim. | |
Zaawansowany | |
Zielarstwo na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie mistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Zielarstwo na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim. | |
Mistrzowski | |
Zielarstwo na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Medytacja |
---|---|
Medytacja na poziomie podstawowym zwiększa efektywność magii natury o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim. | |
Podstawowy | |
Medytacja na poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność magii natury o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim. | |
Zaawansowany | |
Medytacja na poziomie eksperckim zwiększa efektywność magii natury o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie mistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Medytacja na poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim. | |
Mistrzowski | |
Medytacja na poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Przywoływanie |
---|---|
Przyzywanie na poziomie podstawowym pozwala bohaterowi przyzywać leprekauny, rusałki lub wilki do armii bohatera w tempie 20 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie. | |
Podstawowy | |
Przyzywanie na poziomie zaawansowanym pozwala bohaterowi przyzywać leprekauny, rusałki lub wilki do armii bohatera w tempie 40 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie. | |
Zaawansowany | |
Przyzywanie na poziomie eksperckim pozwala bohaterowi przyzywać elfy, satyrów lub białe tygrysy do armii bohatera w tempie 60 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie. | |
Ekspercki | |
Przyzywanie na poziomie mistrzowskim pozwala bohaterowi przyzywać elfy, satyrów lub białe tygrysy do armii bohatera w tempie 80 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie. | |
Mistrzowski | |
Przyzywanie na poziomie arcymistrzowskim pozwala bohaterowi przyzywać żywioły ziemi, powietrza, ognia i wody do armii bohatera w tempie 100 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie. | |
Arcymistrzowski |