Poziom: | Magia Śmierci |
---|---|
Magia śmierci na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów pierwszego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się okultyzmu na poziomie podstawowym i jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się nekromancji na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Magia śmierci na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów drugiego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się nekromancji na poziomie mistrzowskim. | |
Zaawansowany | |
Magia śmierci na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów trzeciego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się nekromancji na poziomie arcymistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Magia śmierci na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów czwartego poziomu tej sfery. | |
Mistrzowski | |
Magia śmierci na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów piątego poziomu tej sfery. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Okultyzm |
---|---|
Okultyzm na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Okultyzm na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie eksperckim. | |
Zaawansowany | |
Okultyzm na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Okultyzm na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim. | |
Mistrzowski | |
Okultyzm na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Demonologia |
---|---|
Demonologia na poziomie podstawowym zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie eksperckim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie podstawowym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie chochlików". | |
Podstawowy | |
Demonologia na poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie zaawansowanym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie cerberów". | |
Zaawansowany | |
Demonologia na poziomie eksperckim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim.Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie zaawansowanym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie lodowych demonów". | |
Ekspercki | |
Demonologia na poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie mistrzowskim bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie jadowitych pomiotów". | |
Mistrzowski | |
Demonologia na poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie arcymistrzowskim bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie diabłów". | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Nekromancja |
---|---|
Umiejętność nekromancji na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 10% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 40 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę. | |
Podstawowy | |
Umiejętność nekromancji na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 15% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 80 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę. | |
Zaawansowany | |
Umiejętność nekromancji na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 20% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 120 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę. | |
Ekspercki | |
Umiejętność nekromancji na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów lub duchów równej 25% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 160 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę. | |
Mistrzowski | |
Umiejętność nekromancji na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów, duchów lub wampirów równej 30% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 200 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę. | |
Arcymistrzowski |