Poziom: | Magia Życia |
---|---|
Magia życia na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów pierwszego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się leczenia na poziomie podstawowym i jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się wskrzeszania na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Magia życia na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów drugiego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się wskrzeszania na poziomie mistrzowskim. | |
Zaawansowany | |
Magia życia na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów trzeciego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się wskrzeszania na poziomie arcymistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Magia życia na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów czwartego poziomu tej sfery. | |
Mistrzowski | |
Magia życia na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów piątego poziomu tej sfery. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Leczenie |
---|---|
Leczenie na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Leczenie na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie eksperckim. | |
Zaawansowany | |
Leczenie na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie mistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Leczenie na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie arcymistrzowskim. | |
Mistrzowski | |
Leczenie na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie arcymistrzowskim. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Duchowość |
---|---|
Duchowość na poziomie podstawowym zwiększa efektywność magii natury o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie eksperckim. | |
Podstawowy | |
Duchowość na poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność magii natury o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie eksperckim. | |
Zaawansowany | |
Duchowość na poziomie eksperckim zwiększa efektywność magii natury o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie mistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Duchowość na poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie arcymistrzowskim. | |
Mistrzowski | |
Duchowość na poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie arcymistrzowskim. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Wskrzeszanie |
---|---|
Wskrzeszanie na poziomie podstawowym pozwala bohaterowi przywrócić do życia 20% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. | |
Podstawowy | |
Wskrzeszanie na poziomie zaawansowanym pozwala bohaterowi przywrócić do życia 30% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. | |
Zaawansowany | |
Wskrzeszanie na poziomie eksperckim pozwala bohaterowi przywrócić do życia 40% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. | |
Ekspercki | |
Wskrzeszanie na poziomie mistrzowskim pozwala bohaterowi przywrócić do życia 45% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. | |
Mistrzowski | |
Wskrzeszanie na poziomie arcymistrzowskim pozwala bohaterowi przywrócić do życia 50% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. | |
Arcymistrzowski |