Poziom: | Walka |
---|---|
Umiejętność walki na poziomie podstawowym zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 15. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie zaawansowanym. | |
Podstawowy | |
Umiejętność walki na poziomie zaawansowanym zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 20. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie mistrzowskim. | |
Zaawansowany | |
Umiejętność walki na poziomie eksperckim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 30. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie arcymistrzowskim. | |
Ekspercki | |
Umiejętność walki na poziomie mistrzowskim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 40. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz i łucznictwa na poziomie arcymistrzowskim. | |
Mistrzowski | |
Umiejętność walki na poziomie arcymistrzowskim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 60. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Łucznictwo |
---|---|
Łucznictwo na poziomie podstawowym zwiększa atak bohatera z dystansu do 15 i dzieli naturalną obronę celu przez 1,5. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. | |
Podstawowy | |
Łucznictwo na poziomie zaawansowanym zwiększa atak bohatera z dystansu do 20 i dzieli naturalną obronę celu przez 2. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohaterowie posiadający tę zdolność zadają podczas ostrzału pełne obrażenia, nawet jeśli obrońcy są ukryci za murami zamku i przeszkodami. | |
Zaawansowany | |
Łucznictwo na poziomie eksperckim zwiększa atak bohatera z dystansu do 30 i dzieli naturalną obronę celu przez 3. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohaterowie posiadający tę zdolność zadają podczas ostrzału pełne obrażenia, na każdą odległość i nawet jeśli obrońcy są ukryci za murami zamku lub przeszkodami. | |
Ekspercki | |
Łucznictwo na poziomie mistrzowskim zwiększa atak bohatera z dystansu do 40 i dzieli naturalną obronę celu przez 4. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohater posiadający tę umiejętność może oddać strzał zanim wróg odpowie kontratakiem i zadaje pełne obrażenia na każdą odległość, nawet jeśli obrońcy są schowani za murami lub przeszkodami. | |
Mistrzowski | |
Łucznictwo na poziomie arcymistrzowskim zwiększa atak bohatera z dystansu do 40 i dzieli naturalną obronę celu przez 4. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohater posiadający tę umiejętność może oddać strzał zanim wróg odpowie kontratakiem, a potem jeszcze raz i zadaje pełne obrażenia na każdą odległość, nawet jeśli obrońcy są schowani za murami lub przeszkodami. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Odporność na Magię |
---|---|
Odporność na magię na poziomie podstawowym zapewnia bohaterowi 30% odporność na wrogie zaklęcia. | |
Podstawowy | |
Odporność na magię na poziomie zaawansowanym zapewnia bohaterowi 50% odporność na wrogie zaklęcia. | |
Zaawansowany | |
Odporność na magię na poziomie eksperckim zapewnia bohaterowi 70% odporność na wrogie zaklęcia. | |
Ekspercki | |
Odporność na magię na poziomie mistrzowskim zapewnia bohaterowi 80% odporność na wrogie zaklęcia. | |
Mistrzowski | |
Odporność na magię na poziomie arcymistrzowskim zapewnia bohaterowi 100% odporność na wrogie zaklęcia. | |
Arcymistrzowski |
Poziom: | Walka Wręcz |
---|---|
Walka wręcz na poziomie podstawowym zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 15 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 1,5. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. | |
Podstawowy | |
Walka wręcz na poziomie zaawansowanym zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 20 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 2. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. | |
Zaawansowany | |
Walka wręcz na poziomie eksperckim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 30 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 3. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. Ponadto postać będzie mogła zaatakować zanim nieprzyjaciel wykona kontratak. | |
Ekspercki | |
Walka wręcz na poziomie mistrzowskim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 40 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 4. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. | |
Mistrzowski | |
Walka wręcz na poziomie arcymistrzowskim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 40 i dzieli obronę wrogich istot przez 4. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. Postać będzie mogła zaatakować zanim wróg wykona kontratak, a kiedy go przeprowadzi - uderzyć jeszcze raz. | |
Arcymistrzowski |