Rada Osady | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie. |
Rada Miasta | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie. |
Ratusz | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie. |
Kapitol | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. |
Fort | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie. |
Cytadela | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Dodaje do fortu wieżę i fosę. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%. |
Zamek | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się) |
Karczma | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze. |
Kuźnia | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Produkuje armaty. |
Targowisko | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk. |
Magazyn zasobów: | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki. |
Stocznia | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Produkuje statki. |
Gildia magów poziom 1 | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć. |
Gildia magów poziom 2 | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć. |
Gildia magów poziom 3 | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć. |
Gildia magów poziom 4 | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 2 czwarto-poziomowych zaklęć. |
Gildia złodziei | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala poznać dodatkowe informacje o przeciwniku. |
Tawerna | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Zwiększa tygodniowy przryrost Zbirów lub Żeglarzy o 6 jednostek. |
Nora | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala wymieniać jednostki na artefakty. |
Grzęda | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Zwiększa tygodniowy przyrost Duchów Oceanu lub Assidów o 2 jednostki. |
Wodospad | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Wodnych Nimf. |
Ul. Wodospad | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Okeanid. |
Chaty Zbirów | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Zbirów. |
Ul. Chaty Zbirów | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Żeglarzy. |
Łódź | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Piratów. |
Ul. Łódź | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Korsarzy. |
Gniazdo | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Duchów Oceanu. |
Ul. Gniazdo | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Assid. |
Magiczna Wieża | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Czarodziejek. |
Ul. Magiczna Wieża | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Pań Mórz. |
Grota Niks | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Niks. |
Ul. Grota Niks | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Wojowników Niks. |
Wir Wodny | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Wężów Morskich. |
Ul. Wir Wodny | |||
---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutowanie Potworów Morskich. |