Jednostki Przystani w Might and Magic: Heroes VI
16/02/2012 00:54 - Grownock
 

Obrońca
Potężni Obrońcy to pierwsza linia obrony Świętego Imperium. Są to ochotnicy, którzy udowodnili już swoją lojalność wobec Imperium i oddanie Elrathowi. Złożyli przysięgę, że będą bronić swych braci swoją masywną tarczą a nawet swoim życiem jeśli zajdzie taka potrzeba. Ich własną ochroną jest ich wiara.
Statystyki:
Umiejętności: Duża Tarcza - zmniejsza obrażenia z dystansu
Obrońca - cześć obrażeń z przyległego sojusznika jest ściągana na niego
Jednostka żyjąca - można ją leczyć

Pretorianin

Pretorianie to elitarna gwardia specjalnie wyszkolonych obrońców, która ochrania imperatora oraz książęta poszczególnych królestw. Wyróżniający się złotymi zbrojami wojownicy gotowi są oddać życie za swoich panów.
Statystyki:
Umiejętności: Duża Tarcza - zmniejsza obrażenia z dystansu
Obrnońca - cześć obrażeń z przyległego sojusznika jest ściągana na niego
Ogłuszenie Tarczą - automatyczne uderzenie jeśli przyległy sojusznik został zaatakowany
Jednostka żyjąca - można ją leczyć

Kusznik
Jest wiele historii głoszących jak to Ronan Falcon, uzbrojony jedynie w odwagę i honor, zwyciężył wszystkich lordów i połączył ich ziemie w Imperium okraszone swoim imieniem. Lecz prawda jest taka, że czynnikiem który dał mu zwycięstwo byli Kusznicy. Po dziś dzień, Imperialni Kusznicy budzą strach w każdym zakątku Ashan.
Statystyki:
Umiejętności: Przebijanie Pancerza - negowanie 50% obrony
Jednostka żyjąca - można ją leczyć

Strzelec Wyborowy
Strzelcy to doświadczeni kusznicy, którzy wyróżnili się w boju z hordami demonów. Ich niezłomna wira w Elratha i zabójcza celność czynią ich nieomylnymi zabójcami.
Statystyki:
Umiejętności: Przebijanie Pancerza - negowanie 50% obrony
Jednostka żyjąca - można ją leczyć
Przebijanie - bełt przebija kilku wrogów

Kapłanka
Siostry Elratha poświęcają się czczeniu Smoka Światła. Wybierane na podstawie zdolności duchowych, kobiety te niosą światło i ciepło każdemu w potrzebie.
Kapłanki Elratha są na co dzień szanowane i kochane przez lud Imperium a podczas wojny zaznaczają swoją obecność na linii frontu lecząc rannych.
Statystyki:
Umiejętności: Leczenie - leczy sprzymierzeńców z wskrzeszaniem włącznie
Jednostka żyjąca - można ją leczyć

Westalka
Westalki to fanatyczne wyznawczynie Elratha, które postanowiły oddać mu swoje życie. Można je spotkać na polu bitwy, gdzie mamią przeciwników, którzy są następnie dobijani przez regularne wojsko.
Statystyki:
Umiejętności: Leczenie - leczy sprzymierzeńców z wskrzeszaniem włącznie
Jednostka żyjąca - można ją leczyć
Pacyfikacja - wróg nie może zaatakować przez jedną turę [ul.]

Gryf
Gryfy zostały stworzone w Wiekach Mitycznych w spontanicznej magicznej fuzji lwa i orła. W tamtym czasie powierzchnia Ashan była zalana smoczą krwią - pozostałością po wojnach ze Smoczymi Bogami. Zwierzęta, które piły z tych licznych rzek smoczej krwi i magii zostawały permanentnie przez nie zmieniane. Mówi się, że orzeł, który w akcie dobrej woli, uratował lwa porwanego przez prąd jednej z tych rzek dał początek temu wspaniałemu gatunkowi.
Statystyki:
Umiejętności: Bojowe Pikowanie - Gryf wzbija się w powietrze i atakuje swój cel pod koniec tury
Nieograniczony Kontratak - może kontraatakować nieskończoną ilość razy
Jednostka żyjąca - można ją leczyć

Gryf Cesarski

Gryfy zostały stworzone w Wiekach Mitycznych w spontanicznej magicznej fuzji lwa i orła. W tamtym czasie powierzchnia Ashan była zalana smoczą krwią- pozostałością po wojnach ze Smoczymi Bogami. Zwierzęta, które piły z tych licznych rzek smoczej krwi i magii zostawały permanentnie przez nie zmieniane. Mówi się, że orzeł, który w akcie dobrej woli, uratował lwa porwanego przez prąd jednej z tych rzek dał początek temu wspaniałemu gatunkowi.
Statystyki:
Umiejętności: Bojowe Pikowanie [ul.] - Gryf wzbija się w powietrze i atakuje całą linię wrogów na swojej drodze pod koniec tury
Nieograniczony Kontratak - może kontraatakować nieskończoną ilość razy
Jednostka żyjąca - można ją leczyć

Promienista Chwała
Świat Elratha jest wypełniony setkami Żywiołaków Światła i niektóre z nich mogą zostać przez Smoka specjalnie wyróżnione. Stają się przedłużeniem woli Elratha, wysyłani jako dyplomaci i doradcy dla najbardziej oddanych wyznawców - Promieniste Chwały - są lśniącymi istotami, mogącymi przemienić się w czyste światło oślepiające wrogów. Generałowie Świętego Imperium szybko znaleźli zastosowanie na polu walki dla tych istot zbudowanych z piekącego światła.
Statystyki:
Umiejętności: Oczyszczające światło - umiejętność zdejmowania zaklęć
Prędkość światła - odporna na kontrataki
Promienista forma - Chwały posiadają 50% bonusu do obrony dopóki nie wykonają ruchu
Jednostka żyjąca - można ją leczyć
Podatność na magię cienia - otrzymuje o 25% więcej obrażeń od magii cienia

Świetlista Ajglaja

Świetlista Ajglaja to wybrany przez wielkiego Elratha Promień Chwały, który otrzymał specjalne moce. Swoją światłością budzą postrach w obozie wroga.
Statystyki:
Umiejętności: Oczyszczające światło - umiejętność zdejmowania zaklęć
Prędkość światła - odporna na kontrataki
Palące światło - atak na odległość + oślepienie
Promienista forma - Chwały posiadają 50% bonusu do obrony dopóki nie wykonają ruchu
Jednostka żyjąca - można ją leczyć
Podatność na magię cienia - otrzymuje o 25% więcej obrażeń od magii cienia

Jeździec Słońca

Jak wielu jest rycerzy w Świętym Imperium tak tylko nieliczni, uznani za godnych przez samego Elratha, dostępują zaszczytu dołączenia do Zakonu Świętego Światła. Potocznie nazywani Jeźdźcami Słońca, ci czempioni Światłości dosiadają magicznych rumaków przyzwanych z innego świata przez Elratha. Mówi się, że wierzchowce te potrafią cwałować szybciej od samego światła.
Statystyki:
Umiejętności: Szarża - większe obrażenia zależnie od pokonanego dystansu
Jednostka żyjąca - można ją leczyć

Krzyżowiec Słońca
Krzyżowiec Słońca to szlachetny rycerz, który zawarł pakt z Elrathem i zobowiązał mu się służyć aż do swojej śmierci. Nie zawaha się przed niczym, żeby wypełnić wolę swojego pana.
Statystyki:
Umiejętności: Szarża - większe obrażenia zależnie od pokonanego dystansu
Jednostka żyjąca - można ją leczyć
Oślepiająca szarża - większe obrażenia zależnie od pokonanego dystansu + oślepienie
Słoneczny wierzchowiec - przenika przez przeszkody
 

Serafin
Serafiny to perfekcyjni i przepełnieni splendorem wysłannicy i jednocześnie odziały uderzeniowe Elratha. Są wyżsi od ludzi, dużo piękniejsi oraz roztaczają aurę siły i pewności siebie. Jednak Serafini są mniejsi i z wyglądu bardziej ludzcy. Zaczęli się pojawiać w Ashan po utworzeniu Imperium Falconów. Ich pochodzenie jest wciąż owiane tajemnicą lecz ich oddanie Elrathowi nie pozostawia żadnych wątpliwości. W walce używają bliźniaczych mieczy- Sądu i Miłosierdzia.
Statystyki:
Umiejętności: Ostrze Miłosierdzia - wskrzesza sojuszników
Ostrze Sądu - zadaje dodatkowe obrażenia, jeśli wróg zabił już sojusznicze jednostki
Jednostka żyjąca - można ją leczyć

Niebianka

Niebianki to legendarne Serafiny, których imię słyszano w kazdym zakątku świata. Doskonali wojownicy siejący strach i zniszczenie w obozie wroga.
Statystyki:
Umiejętności: Ostrze Sądu - zadaje dodatkowe obrażenia, jeśli wróg zabił już sojusznicze jednostki
Jednostka żyjąca - można ją leczyć
Absolutna czystość - niewrażliwość na zaklęcia osłabiające
Ostrze Oświecenia - wskrzesza sojuszników i dodaje bonus do morale
https://www.tawerna.biz/articles_468_jednostki-przystani-w-might-and-magic-heroes-vi.html