Budowle standardowe:
Zamek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala na dalszą rozbudowę miasta.
|
Gildia Magów poziom 1 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć pierwszego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej.
|
Gildia Magów poziom 2 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć drugiego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 3 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć trzeciego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 4 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć czwartego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 5 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć piątego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Tawerna | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia wynajem bohaterów; zwiększa morale wojsk stacjonujących w mieście
|
Gildia Złodziei | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych
|
Stocznia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia budowę statków
|
Statua | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa w mieście dzienny przychód złota o 250 sztuk
|
Targowisko | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia wymianę surowców
|
Studnia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo
|
Lewa Wieżyczka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia
|
Prawa Wieżyczka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia
|
Fosa | |||||
---|---|---|---|---|---|
Osłabia i spowalnia jednostki oblegające miasto
|
Kwatera Kapitana | |||||
---|---|---|---|---|---|
Tworzy kapitana, który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera
|
Siedliska stworzeń:
Pagórek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Niziołków; przyrost 8 tygodniowo
|
Zagroda | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Dziki; przyrost 6 tygodniowo
|
Odlewnia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Żelazne Golemy; przyrost 4 tygodniowo
|
Ulep. Odlewnia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Stalowe Golemy; przyrost 4 tygodniowo
|
Gniazdo na urwisku | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Roki; przyrost 3 tygodniowo
|
Wieża z kości słoniowej | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować magów; przyrost 2 tygodniowo
|
Ulep. Wieża z kości słoniowej | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Arcymagów; przyrost 2 tygodniowo
|
Zamek w chmurach | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Olbrzymy; przyrost 1 tygodniowo
|
Ulep. Zamek w chmurach | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Tytanów; przyrost 1 tygodniowo
|
Budynki specjalne:
Sad | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa przyrost Niziołków o 8 tygodniowo
|
Biblioteka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dodaje jedno zaklęcie do Gildii Magów z każdego poziomu; dodaje 2 punkty do mocy bohatera dowodzącego garnizonem
|