Budowle Przystani w Might and Magic: Heroes VI
16/02/2012 15:42 - Grownock
 
Rada Osady
  Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: brak

Rada Miasta
  Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ratusz
  Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Kapitol
  Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę


Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 10000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Podstawowe Umocnienia
  Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Ulepszone Umocnienia
  Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.


Wymagane budynki: Podstawowe Umocnienia, Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Fortyfikacje
  Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.

Wymagane budynki: Ulepszone Umocnienia, Ratusz
Koszt budowy: 10000 złota, 20 drewna, 20 rudy

Targowisko
  Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę

Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ul. Targowisko
  Funkcja: Pozwala na wymianę artefaktów, dostarcza jednostkę surowca na tydzień.

Wymagane budynki: Rada Miasta, Targowisko
Koszt budowy: 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Aula Bohaterów
  Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.



Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota

Miejski Potral
  Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Ul. Miejski Portal
  Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.

Wymagane budynki: Ratusz, Portal Miejski
Koszt budowy: 5000 złota, 10 kryształu

Straż Anielska
  Funkcja: Bohater zaczyna bitwę z zapełnionym paskiem umiejętności frakcyjnej. Wyklucza budowę Monumentu Objawienia.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Monument Objawienia
  Funkcja: Raz na tydzień, gracz może odkryć dowolne meijsce na mapie. Wyklucza budowę Straży Anielskiej.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2500 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Chór Wiernych
  Funkcja: Jeżeli bohater walczy tam, gdzie jest zbudowany ten budynek, to otrzymuje +10% morali i +20% bonusu do magii. Wyklucza budowę Ołtarza Wskrzeszeń.

Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 kryształu

Ołtarz Wskrzeszeń
  Funkcja: Poległe jednostkimogą zostać tutaj wskrzeszone za 150% swojej ceny. Wyklucza budowę Chóru Wiernych.

Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 kryształu

Nieskończona Łaska Elratha
  Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, 33% zabitych jednostek w bitwach zostaje wskrzeszone.

Wymagane budynki: Kapitol, Łza Ashy
Koszt budowy: 15000 złota, 20 drewna, 20 rudy, 20 kryształu

Koszary
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Obrońców.



Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 1000 złota, 4 rudy

Garnizon
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Pretorian.


Wymagane budynki: Rada Osady, Koszary
Koszt budowy: 1500 złota, 5 drewna, 5 rudy

Wieża Kusznicza
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kuszników.


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 6 drewna, 2 rudy

Wieża Strzelców Wyborowych
  Funkcja: Pozwala na rekrutację strzelców wyborowych.


Wymagane budynki: Rada Osady, Wieża Kusznicza
Koszt budowy: 3000 złota, 2 drewna, 3 kryształu

Opactwo
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kapłanek.


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 1500 złota, 5 drewna, 5 rudy

Katedra Światłości
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Westalek.


Wymagane budynki: Rada Osady, Opactwo
Koszt budowy: 2250 złota, 2 drewna, 3 rudy, 5 krzystału

Ołtarz Promieni
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Promienistych Chwał.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 6000 złota, 8 drewna, 8 rudy, 6 kryształu

Ołtarz Olśnienia
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Świetlistych Ajglaj.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Ołtarz Promieni
Koszt budowy: 4000 złota, 8 drewna, 10 kryształu

Gryfonarium
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Gryfów.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 7 drewna, 5 rudy, 7 kryształu

Wieża Gryfów
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Cesarskich Gryfów.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Gryfonarium
Koszt budowy: 3000 złota, 7 drewna, 2 rudy, 7 kryształu

Kaplica Zakonu Świętego Słońca
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Jeźdźców Słońca.


Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 4000 złota, 12 drewna, 5 kryształu

Opactwo Zakonu Świętego Słońca
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Krzyżowców Słońca.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Kaplica Zakonu
Koszt budowy: 2500 złota, 7 drewna, 5 rudy, 5 kryształu

Niebiańskie Nawy
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Serafinek.


Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy: 15000 złota, 20 drewna, 15 rudy, 20 kryształu

Nawy Elizjum
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Niebianinek.


Wymagane budynki: Ratusz, Niebiańskie Nawy
Koszt budowy: 15000 złota, 20 drewna, 25 rudy, 20 kryształu


https://www.tawerna.biz/articles_471_budowle-przystani-w-might-and-magic-heroes-vi.html