Budowle Świątyni w Might and Magic: Heroes VI
23/02/2012 13:19 - Grownock
 
Rada Osady
  Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.



Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: brak

Rada Miasta
  Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.



Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ratusz
  Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Kapitol
  Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę


Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy:10000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Podstawowe Umocnienia
  Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji


Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy:2000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Ulepszone Umocnienia
  Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.


Wymagane budynki: Podstawowe Umocnienia, Rada Miasta
Koszt budowy:5000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Fortyfikacje
  Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.

Wymagane budynki: Ulepszone Umocnienia, Ratusz
Koszt budowy: 10000 złota, 20 drewna, 20 rudy

Targowisko
  Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę

Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ulepszone Targowisko
  Funkcja: Poza surowcami, można tam handlować artefaktami.



Wymagane budynki: Rada Osady, Targowisko

Koszt budowy: 3000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów


Aula Bohaterów
  Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2000 złota

Miejski Potral
  Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.


Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów


Ul. Miejski Portal
  Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.

Wymagane budynki: Ratusz, Portal Miejski
Koszt budowy: 5000 złota, 10 kryształów

Pagoda wielkiego mistrza wyzwań
  Funkcja: Jeżeli bitwa toczy się poza naszą strefą wpływów, to ataki naszych jednostek będą przynosić +15 pukntów umiejętności rasowej. Wyklucza budowę Kapliczki niewyczerpanych źródeł.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów


Kapliczka niewyczerpanych źródeł
  Funkcja: Jeżeli bitwa toczy się w naszej strefie wpływów, to nasze jednostki zyskują umiejętność lodowa tarcza (bonus do obrony). Wyklucza budowę Pagody wielkiego mistrza wyzwań.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów


Pagoda mistrza pojedynków
  Funkcja: Bohaterowie, którzy odwiedzą miasto z wybudowanym tym budynkiem, zyskują premię do inicjatywy, mocy magicznej i ataku w kolejnej bitwie. Wyklucza budowę Kapliczki niebiańskich wód.

Wymagane budynki: Ratusz

Kost budowy: 5000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 10 kryształów


Kapliczka niebiańskich wód
  Funkcja: Otrzymujemy umiejętność, która na tydzień daje nam +15% do magii wody i powietrza. Wyklucza budowę Pagody mistrza pojedynków.

Wymagane budynki: Ratusz

Koszt budowy: 5000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 10 kryształów


Mroźne Tchnienie Shalassy
  Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, efekt chłodu naszych jednostek zamienia się w zamrożenie.

Wymagane budynki: Kapitol, Łza Ashy
Koszt budowy:15000 złota, 20 drewna, 20 rudy, 20 kryształu

Bariera rafowa
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Rekinów Gwardzistów.



Wymagane budynki: Rada Osady

Koszt budowy: 1000 złota, 4 kamienia


Rafowy szaniec
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Wanizame.


Wymagane budynki: Rada Osady, Bariera rafowa

Koszt budowy: 1500 złota, 2 drewna, 6 kamienia, 1 kryształ


Koralowa świątynia
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Koralowych Kapłanek.


Wymagane budynki: Rada Osady

Koszt budowy: 1750 złota, 4 drewna, 5 kamienia


Perłowa świątynia
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Perłowych Kapłanek.


Wymagane budynki: Rada Osady, Koralowa świątynia

Koszt budowy: 2000 złota, 5 drewna, 4 kryształy


Zaczarowany staw
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kappa.


Wymagane budynki: Rada Osady

Koszt budowy: 2000 złota, 6 drewna, 2 kamienia


Czarodziejski staw
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kappa-Shoya.


Wymagane budynki: Rada Osady, Zaczarowany staw

Koszt budowy: 3000 złota, 2 drewna, 3 kamienia, 3 kryształy


Święte źródło
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Duchów Źródła.


Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 4000 złota, 6 drewna, 8 kamienia, 6 kryształów


Święte ruczaje
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Mizu-Kami.

Wymagane budynki: Rada Miasta, Święte źródło

Koszt budowy: 2500 złota, 4 drewna, 5 kamienia, 9 kryształów


Kaplica mrozu
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Śnieżnych Dziewic.


Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 5000 złota, 10 kamienia, 8 kryształów


Świątynia mrozu
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Yuki-Onna.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Kaplica mrozu

Koszt budowy: 3000 złota, 5 drewna, 7 kamienia, 5 kryształów


Podwodna arena
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kenshi.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 11 kamienia, 5 kryształów


Podwodne dojo
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kensei.


Wymagane budynki: Rada Miasta, Podwodna arena

Koszt budowy: 5000 złota, 8 kamienia, 7 kryształów


Góra mgieł
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Kirinów.


Wymagane budynki: Ratusz

Koszt budowy: 12500 złota, 25 drewna, 25 kamienia, 15 kryształów


Chmurne szczyty
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Świetnych Kirinów.


Wymagane budynki: Ratusz, Góra mgieł

Koszt budowy: 17500 złota, 15 drewna, 15 kamienia, 25 kryształów

https://www.tawerna.biz/articles_477_budowle-swiatyni-w-might-and-magic-heroes-vi.html