Rada Osady | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.
|
Rada Miasta | |||||
---|---|---|---|---|---|
Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.
|
Ratusz | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.
|
Kapitol | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę
|
Podstawowe Umocnienia | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji
|
Ulepszone Umocnienia | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.
|
Fortyfikacje | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.
|
Targowisko | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę
|
Ulepszone Targowisko | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Poza surowcami, można tam handlować artefaktami.
|
Aula Bohaterów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.
|
Miejski Potral | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.
|
Ul. Miejski Portal | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.
|
Totem rozłupanych czerepów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Wszystkie jednostki walczące w strefie wpływów, gdzie jest wybudowany ten budynek rozpoczynają bitwę z pierwszego poziomu szału krwi. Jeżeli miasto jest oblegane, to efekt wzrasta o połowę. Wyklucza budowę Siedziby najeźdźców.
|
Siedziba najeźdźców | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Po zwycięskiej bitwie otrzymujemy 250 złota. Wyklucza budowę Totemu rozłupanych czerepów.
|
Niszczyciel murów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Wszystkie nasze jednostki zadają +1 punkt obrażeń murom wrogiego miasta. Wyklucza budowę Wartowni wojenników.
|
Wartownia wojenników | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Po każdej bitwie bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci. Wyklucza budowę Niszczyciela murów.
|
Rankor ojca nieba | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, wszystkie jednostki Twierdzy rozpoczynają bitwę z drugim poziomem umiejętności frakcyjnej.
|
Namiot wojskowy | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Siepaczy.
|
Pawilon wojskowy | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Miażdżycieli.
|
Siedliska goblinów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Goblinów.
|
Chaty goblinów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Goblinów Łowców.
|
Gniazda harpii | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Harpii.
|
Kolonie harpii | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Furii.
|
Dom sennych majaków | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Majarzów.
|
Dom nocnych koszmarów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Zmorników.
|
Obozowisko centaurów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Centaurów.
|
Posterunek centaurów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Centaurów Łupieżców.
|
Chata zwierzoludzi | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Jaguarzów.
|
Sale wściekłości | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Panterniki.
|
Kopiec cyklopów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Cyklopów.
|
Wzgórze cyklopów | ||||
---|---|---|---|---|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Krwawookich Cyklopów.
|