Budowle standardowe:
Zamek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala na dalszą rozbudowę miasta.
|
Gildia Magów poziom 1 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć pierwszego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej.
|
Gildia Magów poziom 2 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć drugiego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 3 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć trzeciego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 4 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć czwartego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 5 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć piątego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Tawerna | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia wynajem bohaterów; zwiększa morale wojsk stacjonujących w mieście
|
Gildia Złodziei | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych
|
Stocznia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia budowę statków
|
Statua | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa w mieście dzienny przychód złota o 250 sztuk
|
Targowisko | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia wymianę surowców
|
Studnia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo
|
Lewa Wieżyczka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia
|
Prawa Wieżyczka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia
|
Fosa | |||||
---|---|---|---|---|---|
Osłabia i spowalnia jednostki oblegające miasto
|
Kwatera Kapitana | |||||
---|---|---|---|---|---|
Tworzy kapitana, który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera
|
Siedliska stworzeń:
Dom na drzewie | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Rusałki; przyrost 8 tygodniowo
|
Domek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Krasnoludy; przyrost 6 tygodniowo
|
Ulep. Domek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Krasnoludzkich Wojowników; przyrost 6 tygodniowo
|
Tor strzelecki | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Elfy; przyrost 4 tygodniowo
|
Ulep. Tor strzelecki | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Wysokie Elfy; przyrost 4 tygodniowo
|
Kamienny krąg | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Druidów; przyrost 3 tygodniowo
|
Ulep. Kamienny krąg | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Wielkich Druidów; przyrost 3 tygodniowo
|
Ogrodzona łąka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Jednorożce; przyrost 2 tygodniowo
|
Czerwona wieża | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Feniksy; przyrost 1 tygodniowo
|
Budynki specjalne:
Kryształowy ogród | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa przyrost Rusałek o 8 tygodniowo
|
Tęcza | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dodaje 2 punkty szczęścia bohaterowi stacjonującemu w mieście lub kapitanowi miasta
|