Tygodnie w Might and Magic: Heroes VI
11/05/2012 23:49 - Hadrian, HTML: Grownock
Tygodnie

Lista nazw tygodni pojawiających się w grze Might and Magic: Heroes VI oraz ich znaczenia.



 


1. Tygodnie bez efektów:

Tydzień Ropuchy
W tym tygodniu piękne niewiasty całują żaby w nadziei, że za rok ktoś je poślubi.


Tydzień Gadatliwej Żmii
W tym tygodniu o spokojnym łowieniu ryb można tylko pomarzyć.


Tydzień Bobra
W tym tygodniu wszystkie drzewa mają przerąbane.


Tydzień Szalonych Gryzoni
W tym tygodniu produkcja Chomików i Bojowych Chomiczych Berserkerów jest podwójna.


Tydzień Kwietnych Ważek
W tym tygodniu, w odległych rejonach Ashanu dzieją się niezwykłe rzeczy.


Tydzień Sowy
W tym tygodniu studenci Siedmiogrodzkiej Szkoły Magii mają sesje. A ty?


Tydzień Srebrnego Łabędzia
W tym tygodniu na dworze Błogosławionego Cesarza organizowane jest wspaniałe przedstawienie baletowe.


Tydzień Słonecznego Jelenia
W tym tygodniu księżycowe łanie powinny się pilnować.

Tydzień Pradawnych Ras
W tym tygodniu na niebie Ashanu pojawiają się tajemnicze rozbłyski.


Tydzień Barda
W tym tygodniu możesz ukoić swoje uszy poezją śpiewaną.

Tydzień Żaru
W tym tygodniu młodzi krasnoludowie tarzają się po rozżarzonych węglach, żeby zaimponować kobietom.


2. Tygodnie z efektami:

Tydzień Medytacji
W tym tygodniu punkty many bohaterów odnawiają się dwa razy szybciej.

Tydzień Mocy i Magii
W tym tygodniu podczas bitew obrażenia fizyczne są zmniejszone o 10%, a zaklęcia kosztują o 25% mniej punktów many.

Tydzień Werbunku
+25% do przyrostu stworzeń elitarnych.


Tydzień Świąteczny
W tym tygodniu ludzie wolą świętować niż pracować. Produkcja wszystkich zasobów jest o połowę mniejsza.


Tydzień Mocy

Skuteczność zdolności mocy i obrażeń zadawanych przez ataki fizyczne w czasie bitwy wzrasta o 10%.


Tydzień Życia
+25% do przyrostu wszystkich stworzeń.


Tydzień Odwagi
W tym tygodniu bohaterowie zdobywają o 15% więcej doświadczenia podczas bitew.

Tydzień Ognistych Mórz
Skuteczność zdolności ze szkół magii ognia i wody używanych w czasie bitwy wzrasta o 15%


Tydzień Duchów
W tym tygodniu wszystkie duchy zyskują +5 do inicjatywy, szczęścia, obrony i obrony przed magią.


Tydzień Magii
Koszt wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 50% (zarówno zaklęć na mapie przygody, jak i rzucanych na polu bitwy).


Tydzień Gorączki/Zarazy
W tym tygodniu przyrost wszystkich stworzeń jest zmniejszony do 2/3.

Tydzień Żniw
W tym tygodniu produkcja rudy i drewna jest podwojona.

Tydzień Zmierzchu
Skuteczność zdolności ze szkół magii światłości i ciemności używanych w czasie bitwy wzrasta o 15%.

Tydzień Poboru
+25% do przyrostu stworzeń podstawowych.

Tydzień Łagodnych Wiatrów
Wszyscy bohaterowie zyskują premię +25% do punktów ruchu na morzu.

Tydzień Żywych
W tym tygodniu wszyscy żywi zyskują +5 do inicjatywy, szczęścia, obrony i obrony przed magią.


Tydzień Choroby
W tym tygodniu przyrost wszystkich stworzeń jest zmniejszony o połowę.


Tydzień Plagi
W tym tygodniu przyrost wszystkich stworzeń jest zmniejszony o 1/3.


Tydzień Gorączki Złota
W tym tygodniu przychód złota ze wszystkich źródeł jest podwojony.

Tydzień Równowagi
Odbiera 25% szczęścia i morale podczas bitwy.


Tydzień Rekrutacji
+25% do przyrostu stworzeń legendarnych.


Tydzień Tchórzostwa
W tym tygodniu bohaterowie zdobywają o 15% mniej doświadczenia podczas bitew.

Tydzień Wrót Żywiołów
Skuteczność zdolności Drogi Łez używanych w czasie bitwy wzrasta o 10%


Tydzień Koniunkcji Planet
+25% do przyrostu wszystkich stworzeń.
+25% do przychodu ze wszystkich miast i kopalń.

Tydzień Handlu
W tym tygodniu artefakty kosztują o 25% mniej, a kurs wymiany zasobów jest o 25% korzystniejszy.

Tydzień Strumieni Magii
Skuteczność zdolności magicznych i obrażeń zadawanych przez magię podczas bitwy wzrasta o 10%.

Tydzień Treningu
+25% do przyrostu stworzeń podstawowych.


Tydzień Dyplomacji
W tym tygodniu wszystkie neutralne stworzenia, które zwykle dołączyłyby się do bohatera za opłatą, dołączą się za darmo.


Tydzień Jatki
TSkuteczność zdolności Drogi Krwi używanych w czasie bitwy wzrasta o 10%.


Tydzień Konstruktów
W tym tygodniu wszystkie konstrukty zyskują +5 do inicjatywy, szczęścia, obrony i obrony przed magią.


Tydzień Siarki
W tym tygodniu produkcja siarki jest podwojona - niestety, ludność Ashanu nie znalazła jeszcze użytku dla tego zasobu.

Tydzień Magicznych Sztormów
Koszt wszystkich zaklęć jest zwiększony o 25% (zarówno zaklęć na mapie przygody, jak i rzucanych na polu bitwy).

Tydzień Kryształu
W tym tygodniu produkcja kryształu jest podwojona.

Tydzień Pustynnych Burz
Skuteczność zdolności ze szkół magii ziemi i powietrza używanych w czasie bitwy wzrasta o 15%.


Tydzień Nadziei
Podczas bitwy wszystkie stworzenia otrzymują premię +5 do morale i szczęścia.

 

 

https://www.tawerna.biz/articles_481_tygodnie-w-might-and-magic-heroes-vi.html