Miasto Nekromanty w Heroes II
05/07/2010 22:24 - Oliwsen
Opis miasta (zamku) Nekromanty w Heroes of Might and Magic II

Zamek Nekromanty




Opisy budowli



Budowle standardowe:


Zamek

Pozwala na dalszą rozbudowę miasta.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5000 sztuk złota, 20 drewna, 20 kamieni


Gildia Magów poziom 1

Uczy zaklęć pierwszego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej.



Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni


Gildia Magów poziom 2

Uczy zaklęć drugiego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 1
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 4 kryształy, 4 klejnoty, 4 uncje rtęci, 4 uncje siarki


Gildia Magów poziom 3

Uczy zaklęć trzeciego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 2
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 6 kryształów, 6 klejnotów, 6 uncji rtęci, 6 uncji siarki


Gildia Magów poziom 4

Uczy zaklęć czwartego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 3
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 8 kryształów, 8 klejnotów, 8 uncji rtęci, 8 uncji siarki


Gildia Magów poziom 5

Uczy zaklęć piątego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 4
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 uncji rtęci, 10 uncji siarki


Gildia Złodziei

Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 750 sztuk złota, 5 drewna


Stocznia

Umożliwia budowę statków


Wymagania: Miasto musi znajdować się w pobliżu wody
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 20 drewna


Statua

Zwiększa w mieście dzienny przychód złota o 250 sztuk


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1250 sztuk złota, 5 kamieni


Targowisko

Umożliwia wymianę surowców


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota, 5 drewna


Studnia

Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota


Lewa Wieżyczka

Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Prawa Wieżyczka

Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Fosa

Osłabia i spowalnia jednostki oblegające miasto


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 750 sztuk złota


Kwatera Kapitana

Tworzy kapitana, który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 500 sztuk złota


Siedliska stworzeń:


Wykopalisko

Pozwala rekrutować szkielety; przyrost 8 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 400 sztuk złota


Cmentarz

Pozwala rekrutować Zombie; przyrost 6 tygodniowo


Wymagane budynki: Wykopalisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Ulep. Cmentarz

Pozwala rekrutować Zmutowanych Zombie; przyrost 6 tygodniowo


Wymagane budynki: Cmentarz
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Piramida

Pozwala rekrutować Mumie; przyrost 4 tygodniowo


Wymagane budynki: Wykopalisko
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 10 kamieni


Ulep. Piramida

Pozwala rekrutować Mumie Królewskie; przyrost 4 tygodniowo

Wymagane budynki: Piramida
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Posiadłość

Pozwala rekrutować Wampiry; przyrost 3 tygodniowo


Wymagane budynki: Piramida, Gildia złodziei
Koszt budowy: 3000 sztuk złota, 10 drewna


Ulep. Posiadłość

Pozwala rekrutować Wampirzych Lordów; przyrost 3 tygodniowo


Wymagane budynki: Posiadłość
Koszt budowy: 4000 sztuk złota, 5 drewna, 10 kryształów, 10 klejnotów


Mauzoleum

Pozwala rekrutować Lisze; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Gildia Magów, Cmentarz
Koszt budowy: 4000 sztuk złota, 10 kamieni, 10 siarki


Ulep. Mauzoleum

Pozwala rekrutować Potężnych Liszy; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Mauzoleum, gildia Magów poz. 2
Koszt budowy: 4000 sztuk złota, 10 kamieni, 10 siarki


Laboratorium

Pozwala rekrutować Kościane smoki; przyrost 1 tygodniowo


Wymagane budynki: Mauzoleum
Koszt budowy: 10000 sztuk złota, 10 drewna, 10 kamieni, 5 kryształów, 5 klejnotów, 5 rtęci, 5 siarki




Budynki specjalne:


Stos czaszek

Zwiększa przyrost Szkieletów o 8 tygodniowo


Wymagane budynki: Wykopalisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Wieczna burza

Dodaje 2 punkty mocy bohaterowi stacjonującemu w mieście lub kapitanowi


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 10 rtęci, 10 siarki


Opracowała: Oliwsen
https://www.tawerna.biz/articles_49_miasto-nekromanty-w-heroes-ii.html