Kody do Heroes IV
26/03/2010 14:31 - jareQ
 Kody do Heroes of Might and Magic IV



Poniżej znajduje się 39 kodów do gry Heroes IV, podzielone są na dwie grupy - kody ogólne (19) i kody na jednostki (20).


Uwaga: Prezentowane poniżej kody niekoniecznie muszą działać z posiadanym przez Was egzemplarzem gry. Spowodowane jest to tym, iż działają one na ogół z pewną konkretną wersją gry i po zainstalowaniu uaktualnienia lub w przypadku innej wersji językowej mogą (chociaż wcale nie muszą) przestać działać lub działać w sposób błędny. Kody mogą także nie działać w przypadku używania różnych modyfikacji (mod'ów), trainerów, itp.



Jak użuwać kodów?:

Podczas gry naciśnij i puść Tab - na środku ekranu pojawi się kursor, następnie wpisz: nwc i jeden z poniższych kodów, np. nwcMorePizza. Zatwierdź naciskając Enter i gotowe.
Kody można wpisywać "różnymi" literami np. MorePizza lub morepizza oraz MOREPIZZA ponieważ nie ma to znaczenia na działanie kodu.


Kody ogólne:


MorePizza - aktualnemu graczowi daje 200 000 sztuk złota i po 300 reszty surowców;

150MilesLimit - aktywnej armii gracza daje 10 000 punktów ruchu;

Nibelungenlied - aktywnej armii gracza daje artefakt: "Większy Pierścieą Negacji";

EtTuBrute - aktywnej armii gracza daje artefakt: "Sztylet Rozpaczy Tytana";

Isis - aktywnemu bohaterowi daje wszystkie czary, tzn. bohaterowi natury wszystkie czary magii natury, bohaterowi śmierci wszystkie czary magii śmierci itd.;

Thoth - aktywnemu bohaterowi daje awans na nowy poziom doświadczenia;

Athena - otwiera specjalne menu i daje możliwość wyboru aktywnemu bohaterowi nowej umiejętności;

Ares - wygrywasz walkę (należy wpisać na polu walki);

Achilles - przegrywasz walkę (należy wpisać na polu walki);

Morris - bohater zamienia się w "beatelsa" z gitarą i ... - no właśnie przekonajcie się sami.Polecam! :-)(należy wpisać na polu walki gdy ruch ma bohater);

OldMan - bohater zamienia się w ... - więcej nie powiem, przekonajcie się sami.Polecam! :-)(należy wpisać na polu walki gdy ruch ma bohater);

CityOfTroy - losowo buduje wszystkie budynki w mieście (należy wpisać w mieście);

Prometheus - odsłania całą mapę i "rozwiewa" mgły wojny - zaciemnianie się odkrytego terenu, powtórne wpisanie przywraca wszystko;

Sphinx - odsłania wszystkie puzzle układanki (normalnie odsłaniane są przez odwiedzanie wyroczni);

Valhalla - aktualny gracz wygrywa scenariusz;

Ragnarok - aktualny gracz przegrywa scenariusz;

GoSolo - automatyczna gra - nie można zatrzymać (przynajmniej ja nie mogłem :-( );

Hephaestus - wywołuje okno wyboru nowego scenariusza;

Excalibur - robi "zrzut ekranu" całej mapy w formie zdjęcia (.bmp) i umieszcza w katalogu z grą pod nazwą entire_map.


Kody na jednostki:


Każdy z kodów musi być wpisywany po zaznaczeniu armii do której mają dojść dane jednostki, za każdym wpisaniem poszczególnego kodu zawsze dochodzi po 5 jednostek (pamiętaj o poprzedzeniu każdego kodu Tab'em i nwc).

Fenrir - wilki;

DoYouSmellBrownies - rusałki;

FixMyShoes - elfy;

TheLast - jednorożce;

Ra - feniksy;

KingMinos - minotaury;

Xanthus - zmory;

Fafnir - czarne smoki;

SevenLittleGuys - krasnoludy;

Merlin - madzy;

Cronus - tytani;

Tristram - krzyżowcy;

Lancelot - czempioni;

Ryslaw - anioły;

Grah - wampiry;

Hades - diabły;

Valkyries - ogrzy magowie;

Grendel - behemoty;

UnderTheBridge - trole;

Poseidon - potwory morskie.

UWAGA!

Pamiętaj, że korzystając z kodów po zakoączeniu któregokolwiek scenariusza bądź kampanii nie będziemy mogli się podpisać swoim imieniem/nickiem jako Ci, którzy go ukoączyli. Pojawi się automatyczny wpis jako Oszust!

Opracował: jareQ
https://www.tawerna.biz/articles_5_kody-do-heroes-iv.html