Budowle standardowe:
Zamek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala na dalszą rozbudowę miasta.
|
Gildia Magów poziom 1 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć pierwszego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej.
|
Gildia Magów poziom 2 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć drugiego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 3 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć trzeciego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 4 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć czwartego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Gildia Magów poziom 5 | |||||
---|---|---|---|---|---|
Uczy zaklęć piątego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
|
Tawerna | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia wynajem bohaterów; zwiększa morale wojsk stacjonujących w mieście
|
Gildia Złodziei | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych
|
Stocznia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia budowę statków
|
Statua | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa w mieście dzienny przychód złota o 250 sztuk
|
Targowisko | |||||
---|---|---|---|---|---|
Umożliwia wymianę surowców
|
Studnia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo
|
Lewa Wieżyczka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia
|
Prawa Wieżyczka | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia
|
Fosa | |||||
---|---|---|---|---|---|
Osłabia i spowalnia jednostki oblegające miasto
|
Kwatera Kapitana | |||||
---|---|---|---|---|---|
Tworzy kapitana, który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera
|
Siedliska stworzeń:
Chata kryta słomą | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Chłopów; przyrost 12 tygodniowo
|
Tor strzelecki | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Łuczników; przyrost 8 tygodniowo
|
Ulep. Tor strzelecki, | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Łowców; przyrost 8 tygodniowo
|
Kuźnia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Pikinierów; przyrost 5 tygodniowo
|
Ulep. Kuźnia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Weteranów; przyrost 5 tygodniowo
|
Zbrojownia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Zbrojnych; przyrost 4 tygodniowo
|
Ulep. Zbrojownia | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Mistrzów Miecza; przyrost 4 tygodniowo
|
Arena turniejowa | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Kawalerzystów; przyrost 3 tygodniowo
|
Ulep. Arena turniejowa | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Czempionów; przyrost 3 tygodniowo
|
Katedra | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Paladynów; przyrost 2 tygodniowo
|
Ulep. Katedra | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pozwala rekrutować Krzyżowców; przyrost 2 tygodniowo
|
Budynki specjalne:
Farma | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa przyrost Chłopów o 8 tygodniowo
|
Fortyfikacje | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zwiększa wytrzymałość murów obronnych w zamku
|