Budowle Lochu w Might & Magic: Heroes VI
11/08/2014 21:04 - Grownock
 

 
Rada Osady
  Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.



Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: brak

Rada Miasta
  Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.



Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ratusz
  Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Kapitol
  Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę


Wymagane budynki: Ratusz
Koszt budowy:10000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Podstawowe Umocnienia
  Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji

Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy:2000 złota, 5 drewna, 5 rudy

Ulepszone Umocnienia
  Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.

Wymagane budynki: Podstawowe Umocnienia, Rada Miasta
Koszt budowy:5000 złota, 10 drewna, 10 rudy

Fortyfikacje
  Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.

Wymagane budynki: Ulepszone Umocnienia, Ratusz
Koszt budowy: 10000 złota, 20 drewna, 20 rudy

Targowisko
  Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę

Wymagane budynki: Rada Osady
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy

Ulepszone Targowisko
  Funkcja: Poza surowcami, można tam handlować artefaktami.

Wymagane budynki: Rada Osady, Targowisko

Koszt budowy: 3000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów


Aula Bohaterów
  Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.

Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2000 złota

Miejski Potral
  Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów


Ul. Miejski Portal
  Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.

Wymagane budynki: Ratusz, Portal Miejski
Koszt budowy: 5000 złota, 10 kryształów

Schronienie Tuidhany
  Funkcja: Na początku każdej bitwy wypełnia do poziomu 1 wskaźnik frakcyjnej zdolności o nazwie Całun Malassy.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 2000 złota, 2 kamienia, 5 drewna, 2 kryształów


Cienista Mgła
  Funkcja: Ukrywa liczebność sojuszniczych oddziałów podstawowych na obszarze kontrolowanym przez miasto, w trakcie walki oraz na mapie świata.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 4000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 8 kryształów


Ołtarz rozproszenia Magii
  Funkcja: Bohater, który odwiedzi to miejsce, zyskuje "Niewrażliwość na Magię" na 3 pierwsze tury swej kolejnej bitwy. Można odwiedzić raz w tygodniu.

Wymagane budynki: Ratusz

Kost budowy: 2000 złota, 2 kamienia, 5 drewna, 2 kryształów


Tygiel Jadu Duszy
  Funkcja: Na początku bitwy wszystkie wrogie stworzenia na obszarze kontrolowanym przez miasto doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 pkt. obrażeń od Magii Ciemności, a ich Inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania: 3 tury.

Wymagane budynki: Ratusz

Koszt budowy: 4000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 8 kryształów


Piętno Malassy
  Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, czas trwania wszystkich zdolności wywołujących niewidzialność, zatrucie i kontrolę umysłu zostaje wydłużony o 1 turę.

Wymagane budynki: Kapitol, Łza Ashy
Koszt budowy:15000 złota, 15 drewna, 15 rudy, 15 kryształu

Komnaty Niewidzialnej Ręki
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Zabójców.

Wymagane budynki: Rada Osady

Koszt budowy: 1750 złota, 3 kamienia, 6 drewna


Komnaty Czarnego Serca
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Cienii.

Wymagane budynki: Rada Osady, Komnaty niewidzialnej ręki

Koszt budowy: 2000 złota, 4 drewna, 3 kryształy


Arena Cieni
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Przyczajonych.

Wymagane budynki: Rada Osady

Koszt budowy: 2250 złota, 2 drewna, 5 kamienia


Krąg Cieni
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Tancerek Czakramów.

Wymagane budynki: Rada Osady, Arena Cieni

Koszt budowy: 1500 złota, 1 drewna, 2 kamienia, 1 kryształy


Ołtarz Oczu
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Czyhających w Cieniu.

Wymagane budynki: Rada Osady

Koszt budowy: 1250 złota, 5 drewna, 5 kamienia


Kolumna Oczu
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Mrocznych Obserwatorów.

Wymagane budynki: Rada Osady, Ołtarz Oczu

Koszt budowy: 2500 złota, 2 drewna, 3 kamienia, 4 kryształy


Legowisko Mantykor
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Mantykor.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 4000 złota, 6 drewna, 4 kamienia, 4 kryształów


Legowisko Chimer
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Chimer.

Wymagane budynki: Rada Miasta, Legowisko Mantykor

Koszt budowy: 2500 złota, 4 drewna, 1 kamienia, 3 kryształów


Komnata Szeptów
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Bezimiennych.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 4000 złota, 5 drewna, 5 kamienia, 5 kryształów


Komnata Tajemnic
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Władców Marionetek.

Wymagane budynki: Rada Miasta, Komnata Szeptów

Koszt budowy: 3500 złota, 5 drewna, 6 kryształów


Labirynt
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Minotaurów.

Wymagane budynki: Rada Miasta

Koszt budowy: 3500 złota, 5 drewna, 4 kamienia, 3 kryształów


Ulepszony Labirynt
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Minotaurów Strażników.

Wymagane budynki: Rada Miasta, Labirynt

Koszt budowy: 2500 złota, 7 drewna, 4 kryształów


Smocza Baszta
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Smoków Cienia.

Wymagane budynki: Ratusz

Koszt budowy: 11000 złota, 12 drewna, 14 kamienia, 13 kryształów


Smocza Wieża
  Funkcja: Pozwala na rekrutację Czarnych Smoków.

Wymagane budynki: Ratusz, Smocza Baszta

Koszt budowy: 9000 złota, 13 drewna, 11 kamienia, 12 kryształów

https://www.tawerna.biz/articles_535_budowle-lochu-w-might--magic-heroes-vi.html