Frakcja Przystani w Heroes VII
17/08/2014 12:07 - Laxx
 

Frakcja Przystani w Might & Magic: Heroes VII
- ogólne informacje




Rycerze i Kapłani Świętego Cesarstwa czczą Elratha - Smoczego Boga Światła, który dał im możliwość używania magicznych mocy opartych na tym żywiole. Ich celem jest wprowadzenie ideałów Elratha, którymi są Prawda i Czystość, aby móc kształtować świat na jego obraz i szerzyć jego święte Światło...
Święte Imperium było początkowo grupą podzielonych rodów. Ronan Wielki, Król Księstwa Sokoła zjednoczył je poprzez olśniewające połączenie: dowództwa, wspaniałych negocjacji oraz małżeństwa politycznego. Gdy kraj był pod jego rządami, oświadczył założenie Imperium Sokoła i mianował siebie jako Imperatora dziedzicznego.




W tym samym czasie, Anioły stawiając czoła końcu swojej rasy, rozpoczęły poszukiwania narodów, które mogłyby być przez nie nawrócone. Ich uwagę zwrócili ludzie z młodego Imperium Sokoła. Byli oni pogrążeni w przewrocie religijnym, wynikającym z dołączenia Sar-Elama do grona Smoczych Bóstw i Wojen Ognia.

 




Anioły przystąpiły do młodego chłopca – Briana, który był prawnukiem Ronana Sokoła. Pomogły mu przekształcić słabe i kruche Imperium opuszczone przez Smoka Powietrza w potężny naród, który powierzył się Bogu Aniołów, czyli Smokowi Światła.
W Świętym Imperium Sokoła panuje ustrój teokratyczny ze strukturą feudalną. W teorii Święty Imperator ma władzę całkowitą, ale tak naprawdę jego ziemie są podzielone na 6 Księstw: Gryfa, Wilka, Byka, Charta, Jednorożca i Jelenia. Występują także niezliczone baronie.



Często zdarza się, że w jednym z tych regionów mają miejsce bunty i rewolty, ale żadne z nich nie były tak ciężkie i krwawe… jak te teraz. W więcej niż osiem wieków istnienia, Imperium stanęło przed największym kryzysem powiązanym z morderstwem Cesarzowej Maeve Sokół i jej dzieci przez agentów Demonów. 
Makabryczna wojna domowa teraz wezbrała na sile i przetacza się przez kraj, a różne domy szlacheckie starają się za wszelką cenę przejąć koronę...





Ekran miasta:



Miasto wewnątrz:



Jednostki Przystani na polu bitwy:



Jednostki Przystani wraz z ulepszeniami oraz wszystkie maszyny (tzw. warfare units). Uwaga, nazwy nazwy jednostek, które nie zostały jeszcze ogłoszone przez Ubisoft są nieoficjalne i mogą ulec zmianie:





Artworki i opisy jednostek oraz machin wojennych:

Kusznik:


Zwykli żołnierze, ale i rycerze drżą przed kusznikami ze Świętego Imperium. Ich sława płynie z potęgi, jaką skrywa ich broń. Wystrzelone przez nich bełty rzekomo są w stanie przebijać Krasnoludzką Smoczą Stal.

Strzelec Wyborowy:


Ci strzelcy to mistrzowie kuszy, którzy nauczyli się wykorzystywać każdy ze swoich potężnych bełtów. Wszyscy wrogowie drżą na myśl o pociskach, które potrafią przeszyć żołnierzy stojących w pierwszym szeregu i zabić tych za nimi.

Wilkor:


W Świętym Imperium Wilkory należą do najbardziej przerażających drapieżników. Bezlitośni wojownicy Księstwa Wilka umieścili te krwawe bestie na swych herbach, zdołali je również wyszkolić na skutecznych, acz nieco nieprzewidywalnych towarzyszy polowań oraz, oczywiście, wojaczki.

Srebrnogrzbiet:


Lata hodowli doprowadziły do stworzenia Srebrnogrzbietów, odmiany Wilkorów, która jest większa, odważniejsza i znacznie bardziej agresywna. Gdy te nabite mięśniami bestie trafiają na pole bitwy, pędzą przed siebie i nie zatrzymują się, aż zatrzasną szczęki na ciałach przeciwników.

Strażnik:


Imperialni Strażnicy stanowią rdzeń wojsk Imperium. Wyposażeni są w tarcze i włócznie, dlatego też często kroczą w pierwszym szeregu, bezlitośnie prąc w kierunku przeciwnika.

Legionista:


Legion, starannie dobierany wśród Imperialnych Strażników, to oddział weteranów, którego zadaniem jest patrolowanie granic Imperium i obrona jego przyczółków znajdujących się głęboko na wrogich terenach, na przykład gór Grobla Smoków czy też pustyń Sahaaru. To wysoce zdyscyplinowani żołnierze, na polu bitwy nie ustępujący na krok.

Kawaler:


Kawalerowie to siły szturmowe Świętego Imperium. Dosiadają potężnych koni, a sami zakuci są w ciężkie zbroje, co sprawia, że najwięcej dają z siebie podczas dalekiej szarży na wroga.

Kirasjer:


Nic nie przeraża wrogich żołnierzy bardziej niż atak Kirasjerów. Przebijając się przez szeregi zbrojnych i gniotąc pod kopytami wrogich żołnierzy, ci elitarni żołnierze zabijają swym potężnym orężem każdego, kto stanie na ich drodze.

Nadzorca:


Strażnicy Wiary zawsze stanowili element historii wojskowości Imperium, ale wsławili się podczas rządów Cesarzowej Maeve, zyskując reputację równającą ich z najgroźniejszymi oddziałami Świętego Imperium. Poza tarczami są lekko opancerzeni, w bitwie polegając na swej zwinności i fechtunku.

Sędzia:


Sędziowie nie boją się człowieka ni demona i zawsze kroczą na czele szturmu, wyrąbując drogę w szeregach wroga i otwierając drogę dla reszty armii. Podczas walki wręcz zawsze dbają o plecy sojuszników i szukają okazji do ataku z flanki na przeciwników.

Kapelan:


Kapelani to kapłani bitewni Elratha. Zaciekle walczą z niewiernymi i wszystkimi, którzy zagrażają Kościołowi Światła. Świetnie bronią się podczas walki, ale ich najważniejszą funkcją jest skupianie mocy Światła w taki sposób, by chronić i osłaniać swych sprzymierzeńców.

Przeor:


Przeorowie to doświadczeni kapłani bitewni, którzy zasłużyli się walką w szeregach Kapelanów. Do boju prowadzi ich wyższa siła, dlatego też ci fanatycy niosą zagładę każdemu, kto nie chce skłonić się przed Elrathem.

Knecht:


Knechci po raz pierwszy pojawili się w Księstwie Wilka, ich nazwa oznacza "służących" w starożytnym dialekcie Wilka. Knechci noszą potężne pancerze i walczą mieczami o podwójnym ostrzu. To bez wątpienia najwspanialsi wojownicy Księstwa Wilka - i niewykluczone, że również całego Świętego Imperium.

Mistrz Miecza:


Tylko najwięksi, najtwardsi i najbardziej odporni Knechci mogą zostać Mistrzami Miecza. Nieustraszeni Mistrzowie Miecza szkoleni są w najdzikszych lasach i skutych lodem wzgórzach Księstwa Wilka. To żywe miecze Elratha, ucieleśnienie potęgi i gniewu Smoka Światła.

Seraf:


Aniołowie Światła, imponujący posturą i oszałamiający w swej perfekcji, są wyżsi i znacznie piękniejsi niż ludzie, a na dodatek roztaczają aurę potęgi i pewności siebie. Serafowie z kolei są mniejsi i bardziej przypominają ludzi. Mimo tego ich obecność na polu bitwy wystarcza, by napełnić serca żołnierzy nadzieją i determinacją.

Niebianin:


Niebianie to mistrzowie wśród Serafów. Nie przypadkiem noszą imiona po legendarnych Aniołach poległych w Wojnach Starszych… Niebianie wspaniale walczą, a na polu bitwy wykazują się absolutnym bohaterstwem i brakiem strachu. Swą biegłość w działaniu Światłem wykorzystują też w celu leczenia swych sojuszników, ratując ich nawet z objęć pewnej śmierci.

Siostra:


Siostry Elratha oddają cześć Smokowi Światła. Te kobiety, wybierane ze względu na swe uzdolnienia duchowe, poświęcają swe życie niesieniu światła i ciepła ludziom w potrzebie, a w czasie wojny kroczą za armiami, zajmując się rannymi. Uważa się, że siostry zostały pobłogosławione przez Elratha i dzięki temu potrafią wspaniale leczyć, czasem dokonując istnych cudów.

Balista:


Balisty, często określane przez prostaczków mianem "dużych kusz" to maszyny wojenne, których przeznaczeniem jest miotanie ciężkich pocisków (zwykle wielkich strzał, bali lub głazów) na znaczącą odległość. Balisty na polu bitwy wykorzystuje się przede wszystkim do zabijania najpotężniejszych stworzeń.

Katapulta:


Katapulty były jedną z najważniejszych broni oblężniczych od czasów starożytnych Shantiri. Wprawdzie różnią się zasadą działania (niektóre strzelają na skutek nagłego zwolnienia nacisku na drewniane bale lub zwinięte węzły, inne napędzane są przeciwwagą), ich cel pozostaje niezmieniony - miotają wielkie skały w kierunku wrogich murów.



Chcesz być na bieżąco? Wypatruj newsów na naszej Stronie Głównej oraz na naszym fanpage'u na Facebook'u!

Artykuł będzie aktualizowany przez naszą ekipę w miarę przypływu nowych informacji.

https://www.tawerna.biz/articles_546_frakcja-przystani-w-heroes-vii.html