Magia Wody - Umiejętność w Heroes VII
24/07/2015 09:09 - Sylath
Talenty Rasowe

Talenty Magiczne



Talenty Mocy
Okrzyki Wojenne
Talenty Neutralne








Aktualnie wybrany
Magia Wody

Magia Wody są pochodzi od Shalassy i jest powiązana z jej obliczami (oceany, jeziora, potokami, źródłami, deszczem, mgłą, parą, deszczem, lodem, krwią i łzami...). Ale także z emocjami, intuicją, kreatywnością i empatią. Magia wody sprawia, że ciało i umysł są tak plastyczne jak ciecz. Może wytworzyć wizje senne, wywołać gwałtowne emocje, lecz także utopić armię nieprzyjaciela w sztormie albo zamrozić ją na śmierć i szalejącej zamieci.
Nowe poziomy dają także dostęp do nowych zdolności: 


Poziom Nowicjusz
Tarcza Wodna
Uczony Magii Pierwotnej
Znajomość Magii 
Wody I
Wszystkie stworzenia sojusznicze zaczynają walkę z Tarczą Wodną, która obniża pierwsze zadane im obrażenia o 25%. Czas trwania w turach: 3.
Zmniejsza koszt many za zaklęcia Magii Wody o 40%.
Zaklęcie Całun Mgły nie jest już usuwane w chwili, gdy stworzenie zostaje zaatakowane. Zaklęcie Zamieć zmniejsza teraz Ruch stworzeń na 3 kolejne tury.
 
Poziom Zaawansowany
Mądrość Wody
Znajomość Magii Wody II
+5 do Magii dla zaklęć Magii Wody. Każda inna mądrość dodaje +5 do Magii przyznawanej przez tę premię.
Stworzenie zranione przez zaklęcia Pocisk Mrozu lub Lodowe Uderzenie otrzymują dodatkowo -3 do Ruchu na okres 3 tur.

Poziom Mistrzowski
Znajomość Magii Wody III
Zaklęcie Płynna Membrana dodatkowo zwiększa Ruch o 5. Stworzenia zranione przez zaklęcie Lodowy Krąg otrzymują dodatkowo -3 do Ruchu.

Zdolność Arcymistrza
Władca Burz
Na początku tury wrogiego bohatera stworzenia otrzymują od 10 + (50 do 100) pkt. obrażeń od Magii Wody za każdy negatywny status wodny, który został na nich nałożony.
 

https://www.tawerna.biz/articles_590_magia-wody---umiejetnosc-w-heroes-vii.html