Magia Pierwotna - Umiejętność w Heroes VII
26/07/2015 18:07 - Sylath
Talenty Rasowe

Talenty Magiczne



Talenty Mocy
Okrzyki Wojenne
Talenty Neutralne








Aktualnie wybrany
Magia Pierwotna

Magia Pierwotna  pochodzi od Ashy i Urgasha - Pierwotnych Smoków - i jest powiązana z duchową materią zrodzoną z pustki. Może tworzyć kanał kierujący magiczną energię z świata duchowego do materialnego (i na odwrót) i kontrolować kontinuum czasoprzestrzenne (zachowując lub niszcząc go). Magia Pierwotna może zakląć przedmiot, dzięki napełnieniu go tzw. duszą, ożywić golema lub szkielet (związać duszę z martwym ciałem), otworzyć przejście między światem materii a duchowym itd. Magię Pierwotną preferują wyznawcy Ashy i uczniowie Sar - Elama (czarodzieje, nekromacni, ślepi bracia, białe tkaczki, ciche siotry i smoczy rycerze), ale także słudzy Urgasha (czarnoksiężnicy i demony).
Nowe poziomy dają także dostęp do nowych zdolności: 


Poziom Nowicjusz
Odnowa
Uczony Magii Pierwotnej
Znajomość Magii 
Pierwotnej I
Bohater odnawia 40 Punktów Many po zakończonej Walce.
Zmniejsza koszt many za zaklęcia Magii Pierwotnej o 40%.
Pomyślny Los i Ster Czasu są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Poziom Zaawansowany
Magia Pierwotna
Znajomość Magii Pierwotnej II
Bohater otrzymuja na stałe +2 do Magii i +2 do Ducha.
Zaklęcie Teleportacja dodatkowo zwiększa o 50 Inicjatywę stworzenia na okres 2 tur. Zaklęcie rozporszenie Magii jest teraz rzucane na stworzenia na obszarze 3x3.

Poziom Mistrzowski
Znajomość Magii Pierwotnej III
Zaklęcie Implozja zostaje teraz rzucone automatycznie na ten sam cel na początku kolejnej rundy bojowej z poziomu Eksperta. Liczba przyzwanych Żywiołaków ziększa się na początku kolejnej rundy bojowej o2.

Zdolność Arcymistrza
Władca Burz
Bohater codziennie regeneruje dwa razy więcej punktów Many. Punkty Many za pierwsze zaklęcie rzucone danego dnia zwracane są bohaterowi.
 

https://www.tawerna.biz/articles_594_magia-pierwotna---umiejetnosc-w-heroes-vii.html