Szał Krwi - Umiejętność w Heroes VII
01/09/2015 14:36 - Sylath
Talenty Rasowe

Talenty Magiczne



Talenty Mocy
Okrzyki Wojenne
Talenty Neutralne








Aktualnie wybrany
Szał Krwi

Z czy bez demonicznej krwi, Orkowie wydają się dzielić swojego ducha walki.Ich zapał czyni ich niesamowicie szybkimi i silnymi na polu bitwyKażdy nowy poziom zaawansowania (NowicjuszEkspertMistrz) wzmacnia startowy Szał Krwi, zwiększając atak jednostek:

Daje także dostęp do nowych zdolnosci:


Poziom Nowicjusz
Ognisty Gniew
Wściekłość Watażki
Wybuchowa Wściekłość
Inicjatywa wszystkich sojuszniczych jednostek zostaje zwiększona o X.
Bohater dostaje także efekt Krwawego Szału, który podnosi jego domyślny atak o 10*X (minimalny i maksymalny).
Kiedy efekt Krwawego Szału jest usuwany, sojusznicza jednostka zadaje (75*czas trwania szału) fizycznych obrażeń wszystkich przyległym wrogim istotom.

Poziom Zaawansowany
Pośpiech
Siła ponad Magią
Szał Krwi zwiększa zasięg jednostki o X (tak długo jak jest aktywny).
Bezpośrednie obrażenia zadane jednostom za pomocą magii są zmniejszone o 50% (tak długo jak Szał Krwi jest aktywny).

Poziom Mistrzowski
Żądza Krwi
Morale wszystkich sojuszniczych jednostek są zwiększone o 3*X.

Zdolność Arcymistrza
Gniew Ojca Niebo
Gdy sojusznicza bądź wroga jednostka ginie, Szał Krwi zwiększa się o 2 (jeśli jest aktywny).
https://www.tawerna.biz/articles_604_szal-krwi---umiejetnosc-w-heroes-vii.html