Bohaterowie Nekropolii dowodzą armiami nieumarłych stworzeń: ożywionych ciał wrogów, którzy padli pod ich ciosami na polu bitwy. Choć większość tych oddziałów masowo pada w walce, ich szeregi wydają się rosnąć bez końca.
Poziom Nowicjusza - Wskrzesza Szkielety z żywych stworzeń, które dołączają do armii bohatera po zwycięskich walkach. 5% Zdrowia zabitych żywych stworzeń zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów
Poziom Eksperta - Wskrzesza Szkielety Hoplitów zamiast zwykłych Szkieletów. Dodatkowo 5% Zdrowia zabitych żywych jednostek zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów Hoplitów.
Poziom Mistrza - Dodatkowe 5% Zdrowia zabitych żywych jednostek zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów Hoplitów.
Nowe poziomy dają także dostęp do nowych zdolności:
Poziom Nowicjusz
Drenaż Many
Gnijące Kości
Bez litości dla grzesznych
Bohater otrzymuje 10 many po zabiciu odziału żywych stworzeń.
Szkielety i Szkielety Hoplici zadają 1 obrażeń od Magii Ziemi za każde stworzenie w oddziale jednostkom atakujacym je w walce wręcz..
Nekromacja wskrzesza również poległe nieumarłe stworzenia.
Poziom Zaawansowany
Oblicze Grozy
Gwiazda Ciemności
Wszystkie wrogie stworzenia otrzymują -15 Morale podczas walki.
Pocisk Ciemności Namtaru trafia wszystkie jednostki wroga w obszarze 3x3.
Poziom Mistrzowski
Napływ Duchów
Nekromacja dodatkowo wskrzesza Banshee z 8% Zdrowia zabitych żywych stworzeń.
Zdolność Arcymistrza
Wieczne Poddaństwo
Wskrzesza 40% zniszczonych już Szkieletów i Szkieletów Hoplitów z oddziału, gdy został on zaatakowany i całkowicie zniszczony w trakcie ataku.