Jednostki Twierdzy w Might and Magic Heroes VII
08/02/2016 19:11 - Sylú
 



Stworzenie Podstawowe
 
    
Wszyscy Orkowie są urodzonymi wojownikami i niczego bardziej nie pragną niż znaleźć się w bitewnym tumulcie, gdzie krew wrogów leje się strumieniami. Ich typową taktyką jest frontalny atak na przeciwnika i wiara w to, że liczebność, szybkość, zajadłość i wytrzymałość pozwolą przełamać obronę wrogich oddziałów, co zapewniło im przydomek “Bestii”, nadany przez imperialnych Krzyżowców.
Dziki
Statystyki:
Miażdzyciel

4
4
0
4
10
10
1-2
2
0
0
0
0
4
4
1/2
1/2
22
25

 



Stworzenie Podstawowe

 
    
Stanowiące połączenie człowieka i drapieżnego ptaka Harpie stworzono pierwotnie jako zwiadowców, posłańców i harcowników w wojskach Czarodziejów. Wolność wywalczyły sobie u boku Orków, którzy zaakceptowali je jako swych sojuszników, widząc w Harpiach umiłowane dzieci Ojca Niebo.
 
Harpia 
Statystyki:
Furia

1
1
0
0
12
13
2-3
2-3
0
0
5
0
6
6
-
-
29
35


 



Stworzenie Podstawowe
 
    
Gnolle są jednym z wielu gatunków zwierzoludzi stworzonych przez Czarodziejów z Domu Chimery po tym, jak udoskonalili oni sztukę łączenia ludzi i zwierząt. Będące połączeniem człowieka i hieny Gnolle miały służyć głównie jako tropiciele, zdolni niestrudzenie podążać śladem nieprzyjaciela. Gdy uda im się odnaleźć wroga, Gnolle wolą jednak unikać walki wręcz i atakują z dystansu, ciskając nożami.
Gnoll
Statystyki:
Gnoll Łowca

5
6
1
2
21
2-6
3-7
0
0
5
0
4
5
-
-
23
24


 



Stworzenie Elitarne
 
         
Tak jak Harpie i Gnolle, Centaury też są zwierzoludźmi, stworzonymi przez siedmiomiejskich Magów. Łącząc w sobie cechy ludzi i koni, Centaury pełniły pierwotnie funkcje służebne - dostarczały listy, ciągnęły powozy i pracowały w kopalniach. Jako wierzchowce i jeźdźcy zarazem, Centaury mogą wypuścić strzały, by zaraz zająć wyżej położoną pozycję, albo też najpierw znaleźć najlepsze stanowisko.
Centaur
Statystyki:
Centaur Łupieżca

9
9
3
5
28
35
5-8
6-10
0
0
5
0
4
5
1/2
pełny
26
33
 

 



Stworzenie Elitarne
 
     
Wiwerny pochodzą od latających jaszczurów, których ciała uległy mutacji w kontakcie ze Smoczą Krwią podczas wojen Ery Mitów. Choć Wiwerny są mniejsze od smoków, i tak robią imponujące wrażenie. Mają szerokie skrzydła, podobne do nietoperzowych, a ich ciała pokrywają gadzie łuski. Wiwerny Piaskowe odkryte na Pustyni Sahaar są zestrojone z Magią Ziemi i mają zdolność regeneracji.
Piaskowa Wiwerna
Statystyki:
Jadowita Wiwerna
4
4
3
4
38
45
6-10
7-12
0
0
5
5
6
7
-
-
36
39

 



Stworzenie Elitarne
 
     
Bazyliszki to okryte łuską, groźne i ogólnie mało przyjemne dla oka wielkie jaszczury występujące w trudno dostępnych miejscach. Stworzenia te pojawiły się po bitwach toczonych w Erze Mitów, gdy cały Ashan spływał krwią rannych Smoków zmieniającą zwykłe zwierzęta w magiczne bestie. Najgroźniejszą bronią Bazyliszka jest jego wzrok, którym na pewien czas zmienia przeciwnika w kamień.
Bazyliszkowy Jeździec
Statystyki:
Bazyliszkowy Lansjer

10
12
10
10
120
155
18-23
25-27
0
0
10
10
22
25
-
-
14
18

  



Stworzenie Legendarne
 
    
Tak jak Gobliny, Cyklopy też były "błędem" podczas eksperymentu z Orkami. Zrodzone z krwi wyższych Demonów, stały się potwornymi olbrzymami o ciałach i umysłach spaczonych przez chaos. Choć wiele frakcji marzy o ich potędze, tylko Orkowie mają dość siły, cierpliwości i odwagi, by używać ich w swych wioskach jako niestrudzonej siły roboczej, a w boju formować w ciężkie oddziały uderzeniowe.
Cyklop
Statystyki:
Oszalały Cyklop

20
28

18
23
410
460
70-79
70-85
0
0
0
0
4
6
-
-
25
27
 

  



Stworzenie Legendarne
 
    
Niewiele wiadomo o potężnych, przypominających małpy bestiach, które zamieszkują skaliste wzgórza Pustyni Sahaar. Uczeni przypuszczają, że mogą to być Behemoty znane z opowieści starców. Długie szpony tych stworzeń są niewiarygodnie ostre i potrafią rozedrzeć niemal każdy materiał.
Behemot
Statystyki:
Starożytny Behemot

25
27

18
20
420
470
60-77
70-95
0
0
5
0
5
6
-
-
27
28
 

 

https://www.tawerna.biz/articles_629_jednostki-twierdzy-w-might-and-magic-heroes-vii.html