Zaklęcia Magii Ziemi
10/04/2016 22:26 - Sylú
Wybierz interesujące cię zaklęcia










Zaklęcia Magii Ziemi



Niewtajemniczony
Nagroda Sylanny (m.przyg.)
Kamienna Skóra
Regeneracja
10
10
5

Wskazany tartak lub kamieniołom zwiększa swój przychód dwukrotnie przez X dni.

Obrona wskazanego celu wzrasta o X na 3 tury.
Na początku każdej tury leczy X zdrowia wybranej sojuszniczej jednostki przez 3 tury.

Nowicjusz
Oplątanie
Trujący sprej
10
15
Zasięg ruchu wrogiej jednostki jest zmniejszona o X przez 3 tury.
Przez 3 tury wybrana jednostka otrzymuje X obrażeń od Magii Ziemi.


Zaawansowany
Kamienne Kolce
Trzęsienie Ziemi
20
25
 Wszystkie stworzenia na wybranym obszarze otrzymują X obrażeń od Magii Ziemi.
Wszystkie obiekty i naziemne stworzenia otrzymują X obrażeń od Magii Ziemi.


Mistrz
Trująca Chmura
50
Na obszarze 3x3 tworzy chmurę trucizny. Na początku każdej tury chmura rozszerza się o 1 w każdą stronę. Każde stworzenia znajdujące się w obszarze chmury otrzymują obrażenia od Magii Ziemi (dotyczy tylko jednostek żywych). Stworzenia otrzymują obrażenia, wchodząc w obszar chmury. 
https://www.tawerna.biz/articles_633_zaklecia-magii-ziemi.html