Zaklęcia Magii Wody
11/04/2016 08:01 - Sylú
Wybierz interesujące cię zaklęcia










Zaklęcia Magii Wody



Niewtajemniczony
Okręt Shalassy (m.przyg.)
Całun Mgły
Zamieć
10
20
10

Tworzy statek na losowym przyległym do lądu polu.

Wskazana jednostka nie może być celem ataku dystansowego, ale także nie może używać ataków dystanwoych czy umiejętności. Efekt znika, gdy jednostka otrzyma obrażenia w zwarciu.
Tworzy na obszarze 4x4 zamieć, która zmniejsza na 1 turę zasięg ruchu jednostkom, które w nią wejdą.

Nowicjusz
Lodowy Pocisk
Lodowe Natarcie
10
10
Zadaje obrażenia wybranemu celowi.
Wybrana jednostka otrzymuje lodowy atak, który zadaje obrażenia od Magii Zimna za każdym razem, gdy jednostka atakuje lub kontratakuje.


Zaawansowany
Krąg Zimna
Płynna Membrana
20
20
 Zadaje obszarowe obrażenia w promieniu 8 pól od centrum.
Wszystkie obrażenia zadawane jednostce są obniżane o 25% (przed uwzględnieniem odporności).


Mistrz
Tsunami
40
Zadaje obszarowe obrażenia. Tsunami, poruszając się, zmienia położenie jednostek naziemnych.
https://www.tawerna.biz/articles_634_zaklecia-magii-wody.html