Zaklęcia Magii Pierwotnej
11/04/2016 19:33 - Sylú
Wybierz interesujące cię zaklęcia










Zaklęcia Magii Pierwotnej



Niewtajemniczony
Natychmiastowy Powrót
Ujawnij Skarb
Błyskawiczne Posiłki
Fortuna
Kontrola Czasu
10
5
x/jednostkę
5
10

Zdobywana w specjalnym budynku miejskim, pozwala bohaterowi wrócić do najbliższego miasta.

Zdobywany przy pierwszym obelisku, pozwala przeszukać ziemię w poszukiwaniu skarbu.
Przywołuje istoty z najbliższego zamku.
Zwiększa Szczęście.
Zwiększa Inicjatywę sojuszniczej jednostki lub zmniejsza inicjatywę wrogiej jednostki.


Nowicjusz
Teleport
Rozproszenie Magii
10
50
Przemieszcza wybraną jednostkę na polu bitwy.
Usuwa wszystkie efekty z wybranej jednostki.


Zaawansowany
Implozja
Przywołanie Żywiołaków
30
50
Zadaje obrażenia wybranemu celowi w wysokości % jego zdrowia. Przyciąga wszystkie jednostki w promieniu 3 pól w kierunku celu.
Przywołuje losowy oddział Żywiołaków.


Mistrz
Zatrzymanie Czasu
80
Cel traci swój ruch w następnej turze i do jej końca nie może być atakowany, stać się celem zaklęć ani otrzymać jakichkolwiek obrażeń.
https://www.tawerna.biz/articles_636_zaklecia-magii-pierwotnej.html