Wskazana sojusznicza jednostka dystansowa otrzymuje premię do ataku.
Zadaje X obrażeń każdej jednostce stojącej obok zaklętego, sojuszniczego oddziału.
Nowicjusz
Podmuch Wiatru
Błyskawica
20
50
Przesuwa wybraną jednostkę w X pól w linii prostej lub Y po przekątnej (X>Y).
Wybrana istota otrzymuje X obrażeń od Magii Powietrza.
Zaawansowany
Cyklon
Błyskawiczny Refleks
20
30
Wszystkie jednostki w zasięgu działania zaklęcia są losowo przemieszczane w jego obrębie i obszarze X*X wokół niego. Przemieszczona oddział będzie zwrócony w losowym kierunku.
Sojusznicza jednostka otrzymuje dodatkowy atak. Jeśli wroga jednostka kontratakuje, dodatkowy atak jest wykonywany po nim.
Mistrz
Łańcuch Błyskawic
45
Zadaje obrażenia pojedynczemu celowi, a także połowę obrażeń oddziałowi, znajdującemu się najbliżej atakowanej jednostki i kolejno 1/4 i 1/8 obrażeń następnym jednostkom.