bohaterem poruszamy naciskając co krok w jeden z czterech kierunków,
brak morale dla jednostek,
brak kontrataku w trakcie walki,
brak czarów na mapie,
brak możliwości poruszania się po wodzie,
gra posiada tylko jednostki ludzkie,
gra posiada złoto i 4 surowce – drewno, ruda, kamień i kamień szlachetny,
niezależnie od tego, który poziom trudności zostanie wybrany, surowców na początku zawsze będzie tyle samo,
nie trzeba kupować księgi zaklęć,
gra posiada tylko jeden zamek i kilka jednostek neutralnych,
nowa grafika, muzyka i nowe jednostki,
jednostki nie posiadają specjalnych umiejętności,
jednostki strzelające nie mogą być zablokowane poprzez stanięcie obok nich,
nowe artefakty, jednak większość niedostępna na mapie, ale poprzez cheat,
w zamku można kupić 5 rodzajów jednostek (z czego 4 można ulepszyć), natomiast w trakcie walki bohater może wziąć ze sobą tylko 4 rodzaje,
brak możliwości zwolnienia jednostki.
Błędy w grze:
nie polecam używać emulatora, ponieważ w trakcie uruchamiania katapulty gra się zatnie, więc nie można jej przejść,
na komórkach czasami gra może się zawiesić, gdy jakaś jednostka zostanie zabita, dlatego polecam BARDZO CZĘSTO zapisywać grę,
gdy wczytamy zapisaną grę, surowce lub statystyki bohatera mogą się zmienić (np 5000 tysięcy złota zamieni się na -5000, obrona bohatera 5 zamieni się na 50).
BUDOWLE ZAMKU
GRAFIKA |
NAZWA |
FUNKCJA |
WYMAGANIA |
|
Dom starszyzny |
Dostarcza 500 sztuk złota dziennie |
Zawsze wybudowany |
|
Ratusz |
Dostarcza 1000 sztuk złota dziennie |
3000 złota, dom starszyzny |
|
Magistrat 1 |
Dostarcza 2000 sztuk złota dziennie |
6000 złota, ratusz |
|
Magistrat 2 |
Dostarcza 4000 sztuk złota dziennie |
12000 złota, magistrat 1 |
|
Szkoła polowa |
Pozwala na rekrutację giermków |
Zawsze wybudowana |
|
Koszary |
Pozwala na rekrutację piechoty |
1500 złota , 5 rudy , 5 drewna, szkoła polowa |
|
Koło łucznicze |
Pozwala na rekrutację łuczników |
800 złota, 10 drewna |
|
Strzelnica |
Pozwala na rekrutację łuczników weteranów |
1600 złota, 20 drewna, 5 kamieni, koło łucznicze |
|
Stajnie |
Pozwala na rekrutację kawalerii |
1200 złota, 5 rudy, 5 drewna, 5 kamieni, szkoła polowa |
|
Hipodrom |
Pozwala na rekrutację ciężkiej kawalerii |
2500 złota, 10 rudy, 10 drewna, 10 kamieni, stajnie |
|
Kolegium |
Pozwala na rekrutację magów |
3000 złota, 5 rudy, 10 drewna, 5 kosztownych kamieni, targ |
|
Uniwersytet |
Pozwala na rekrutację uczonych magów |
6000 złota, 10 rudy, 20 drewna, 10 kosztownych kamieni, kolegium |
|
Akademia |
Pozwala na rekrutację generałów |
10000 złota, 20 rudy, 20 drewna, 10 kamieni, 10 kosztownych kamieni, uniwersytet |
|
Magiczna wieża 1 |
Uczy zaklęć pierwszego poziomu |
2000 złota, 5 rudy, 5 drewna |
|
Magiczna wieża 2 |
Uczy zaklęć drugiego poziomu |
3000 złota, 10 rudy, 10 drewna, 5 kamieni, 5 kosztownych kamieni, magiczna wieża 1 |
|
Magiczna wieża 3 |
Uczy zaklęć trzeciego poziomu |
4000 złota, 15 rudy, 15 drewna, 10 kamieni, 10 kosztownych kamieni, magiczna wieża 2 |
|
Magiczna wieża 4 |
Uczy zaklęć czwartego poziomu |
6000 złota, 20 rudy, 20 drewna, 15 kamieni, 15 kosztownych kamieni, magiczna wieża 3 |
|
Targ |
Umożliwia wymianę surowców |
800 złota, 10 rudy, 10 drewna |
|
Sklep |
Umożliwia zakup artefaktów |
2000 złota, 10 rudy, 10 drewna, 10 kamieni, 10 kosztownych kamieni |
|
Tawerna |
Umożliwia rekrutowanie bohaterów |
500 złota |
|
Świątynia |
Zwiększa dwukrotnie szczęście bohatera przebywającego w mieście |
1000 złota, 5 rudy, 5 drewna, 5 kamieni, 5 kosztownych kamieni |
|
Mur 1 |
Dodaje obronę miasta +1 |
1000 złota, 10 rudy, 10 drewna |
|
Mur 2 |
Dodaje obronę miasta +2 |
1000 złota, 20 rudy, 20 drewna, mur 1 |
|
Mur 3 |
Dodaje obronę miasta +3 |
2000 złota, 25 rudy, 25 drewna, mur 2 |
JEDNOSTKI
ZAMEK
Atak: 4 |
Atak: 10 |
Atak: 6 |
Atak: 6 |
Atak: 10 |
Atak: 16 |
Atak: 12 |
Atak: 12 |
Atak: 20 |
JEDNOSTKI POZA ZAMKIEM
Atak: 12 |
Atak: 2 |
Atak: 8 |
Atak: 10 |
Atak: 10 |
Atak: 9 |
Atak: 16 |
ZAKLĘCIA
POZIOM 1:
Zwiększa siłę ataku jednostek strzelniczych |
ARTEFAKTY
*Kod – emulator na komputerze F2 następnie wybieramy artefakty, wciskamy enter i zatwierdzamy wciskając F1. Na komórce prawy przycisk funkcyjny następnie wybieramy artefakty, zatwierdzamy i wciskamy lewy przycisk funkcyjny. Można powtórzyć kilka razy aby otrzymać wszystkie artefakty.
IKONA |
NAZWA |
FUNKCJA |
GDZIE ZNALEŹĆ |
|
Hełm |
Wiedza 2 |
mapa |
|
Skórzana zbroja |
Obrona 2 |
mapa |
|
Topór bojowy |
Atak 2 |
mapa |
|
Drewniana tarcza |
Obrona 2 |
mapa |
|
Legendarny łuk |
zwiększa do dwóch razy zasięg dystansowych jednostek |
sklep |
|
Worek kamieni szlachetnych |
dodaje 2 kamienie szlachetne dziennie |
sklep |
|
Worek drewna |
dodaje 2 drewna dziennie |
sklep |
|
Czarowny portfel |
500 sztuk złota dziennie |
sklep |
|
Pióro szczęścia |
szczęście 2 |
sklep |
|
Hełm tygrysa |
atak 2 obrona 2 magia 2 wiedza 4 |
kod* |
|
Pancerz tygrysa |
atak 2 obrona 4 magia 2 wiedza 2 |
kod |
|
Miecz najemnika |
atak 4 obrona 2 magia 2 wiedza 2 |
kod |
|
Ogromna tarcza |
atak 2 obrona 4 magia 2 wiedza 2 |
kod |
|
Srebrny pierścień |
atak 2 obrona 2 magia 2 wiedza 2 |
kod |
|
Rękawiczki |
atak 2 obrona 2 magia 4 wiedza 2 |
kod |
|
Buty |
Szybkość 4 |
kod |
|
Hełm pułkownika |
atak 3 obrona 3 magia 3 wiedza 5 |
kod |
|
Pancerz pułkownika |
atak 3 obrona 5 magia 3 wiedza 3 |
kod |
|
Tasak berserkera |
atak 5 obrona 3 magia 3 wiedza 3 |
kod |
|
Tarcza pułkownika |
atak 3 obrona 5 magia 3 wiedza 3 |
kod |
|
Zaczarowany pierścień |
atak 3 obrona 3 magia 3 wiedza 3 |
kod |
|
Kolcze rękawiczki |
atak 3 obrona 3 magia 5 wiedza 3 |
kod |
|
Buty szybkości |
Szybkość 8 |
kod |
|
Hełm cesarza |
atak 4 obrona 4 magia 4 wiedza 6 |
kod |
|
Pancerz cesarza |
atak 4 obrona 6 magia 4 wiedza 4 |
kod |
|
Dzida przerażenia |
atak 4 obrona 4 magia 4 wiedza 4 |
kod |
|
Tarcza cesarza |
atak 4 obrona 6 magia 4 wiedza 4 |
kod |
|
Złoty pierścień |
atak 4 obrona 4 magia 4 wiedza 4 |
kod |
|
Rękawice tygrysa |
atak 4 obrona 4 magia 6 wiedza 4 |
kod |
|
Wojskowe buty |
szybkość 10 atak 1 obrona 1 |
kod |
|
Pierścień pułkownika |
atak 5 obrona 5 magia 5 wiedza 5 |
kod |
|
Rękawiczki wodza |
atak 5 obrona 5 magia 7 wiedza 5 |
kod |
|
Buty tygrysa |
szybkość 10 atak 2 obrona 2 magia 2 wiedza 2 |
kod |
|
Pierścień cesarza |
atak 6 obrona 6 magia 6 wiedza 6 |
kod |
|
Rękawiczki cesarza |
atak 6 obrona 6 magia 8 wiedza 6 |
kod |
|
Buty pułkownika |
szybkość 10 atak 4 obrona 4 magia 4 wiedza 4 |
kod |
OBIEKTY NA MAPIE
Przeszukanie rozpoczenie walkę, za wygraną bohater otrzyma nagrodę |