Charakterystyka ogólna gry
23/06/2017 21:36 - Sir_Imperathor

Więc zacznijmy wszystko tak jak przypuszczalnie pisali starożytni Rzymianie - Ab Urbe Condita, czyli od początku.

Heroes of Might and Magic IV to czwarta z kolei gra wydana w 2002 roku przez The 3DO Company, ale stworzona przez New World Computing. Jej dystrybutorem jest/był CD Project.

Czym różni się od swoich poprzedniczek?

Do podstawowej wersji, w której istniało 6 kampanii, niedługo potem dołączono rozszerzenia: The Gathering Storm (Nadciągająca Burza) oraz Winds of War (Wichry Wojny). W sumie dodano 12 nowych kampanii, każda miała w sobie pewien cel, którego osiągnięcie pozwalało przejść dalej, żeby:

a)W "Wichrach Wojny" zdobyć miasto Rylos i pokonać wszystkich rywali

b)W "The Gathering Storm" pokonać zło pod postacią Hexisa, który postanawia nagiąć do swej władzy siły natury.

 

Ponadto istnieją różne scenariusze, w których można grać w kilka osób, ale również samemu. W edytorze można tworzyć własne mapki.

Na dniach przygotuję charakterystykę nacji, tak żeby odświeżyć Wam drodzy czytelnicy tę część.

/Sir_Imperathor

 

https://www.tawerna.biz/articles_657_charakterystyka-ogolna-gry.html