Charakterystyka sił Życia
24/06/2017 13:07 - Sir_Imperathor

Witajcie!

Naszą przygodę zacznijmy więc od charakterystyki nacji. Na pierwszy ogień puszczam siły Życia. Główne założenie? Ludzie, dwie machiny, czary wspomagające i wysoki (moim skromnym zdaniem) przyrost.

Jednostki:

Jednostkami, których nie można kupić w mieście są katapulta oraz chłopi.

Zaklęcia:

Czary jakimi dysponuje ta nacja, nie powalają na kolana, ponieważ w większości są to zaklęcia wspomagające, a nieliczne są używane do niszczenia jednostek nieumarłych. Jednak dzięki silnemu bohaterowi, który będzie w stanie rzucić wiele defensywnych zaklęć, możemy zminimalizować straty w naszej armii, a nawet jesteśmy w stanie ustawić nasze jednostki pośród wrogich i dopiero wtedy przejść do zmasowanego ataku.

A tutaj link do spisu zaklęć:
www.tawerna.biz/czytaj_artykul_401_magia-zycia-w-heroes-iv.html

Budynki specjalne:

Osobiście lubię tę nację ze względu na możliwość jej w miarę szybkiego rozwoju oraz czary, dzięki którym możemy minimalizować nasze straty. Jednostki zazwyczaj wybierałem takie: Balista, Mnich oraz Anioł. Balista, bo pikinier to w moim przekonaniu jednostka po prostu słaba. Mnichów brałem, bo często mając ich wielu potrafili przeważyć losy bitwy (co nie znaczy, że Krzyżowcy są gorsi). Anioły, bo potrafiły wskrzeszać i same są całkiem dobre. Jednak zdarzało się, że moja armia wyglądała zupełnie inaczej i również potrafiła odnieść wspaniałe zwycięstwa.

A wy jaki macie stosunek do sił Życia? Podoba Wam się ta nacja? Jakie braliście jednostki? Komentujcie, bo naprawdę świetnie jest podyskutować na tak cudowny temat, o którym można mówić godzinami.

/Sir_Imperathor
150



150



150



150



150



150



150















https://www.tawerna.biz/articles_659_charakterystyka-sil-zycia.html