Charakterystyka Sił Mocy
24/08/2017 16:41 - Sir_Imperathor

Witajcie!

Witam, witam po przerwie. Dzisiaj zakończę serię charakteryzującą poszczególne frakcje z Heroesa 4. Tak więc pozostała tutaj Moc. Opinie o niej są różne, spotkałem się w swoim życiu z bardzo krytycznymi jak również bardzo dobrymi. Rozprawmy się więc z tym zagadnieniem.

Jednostki:

Jednostkami, których nie można kupić w mieście są syreny, potwory morskie oraz dzikie zębacze.

Zaklęcia:

Zaklęć ta nacja nie ma w ogóle. Bohaterowie, którzy są kupowani w karczmach miast Mocy, nie mają zdolności czarowania, a jedynie talenty odpowiadające im pochodzeniu.

Budynki specjalne:

Sądzę, że twórcy dosyć dobrze zastąpili brak magii silnymi jednostkami, co zwłaszcza na początku jest bardzo pomocne. Niemniej jednak początkowe rozwijanie bohatera może być lekko problematyczne, ze względu na konieczność bezpośredniej konfrontacji. A przecież nie ma sensu w ciągłym wskrzeszaniu bohaterów. Nasuwa się pytanie nomadzi czy harpie? W moim przypadku zazwyczaj było to pół na pół. Nomadzi sprawdzali się w niszczeniu słabych jednostek, zaś harpie w nękaniu strzelców i silnych jednostek. Sprawa cyklopów czy ogrzych magów nie była dla mnie problematyczna, ze względu na to, że zawsze brałem tych pierwszych. Warto wspomóc centaura jednostką, która nie dość, że dobrze strzela, to ponadto może trafić kilku wrogów naraz. Sprawa wyboru bossów? Behemoty. Jednostka silna, wytrzymała, dosyć powolna, ale bardzo skuteczna, a ptak gromu? Nie powiedziałbym, że to jednostka marzeń

/Sir_Imperathor





















 










https://www.tawerna.biz/articles_664_charakterystyka-sil-mocy.html