Budynki podstawowe |
Rada Osady |
Koszt: brak |
wymagania: brak |
---|---|---|
Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki. |
Rada Miasta |
Koszt: 2000 |
wymagania: 6 poziom miasta, |
---|---|---|
Ulepszona Rada Osady. Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie. |
Ratusz |
Koszt: 5000 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Rada Miasta. |
---|---|---|
Ulepszona Rada Miasta. Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie. |
Kapitol |
Koszt: 10000 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz. |
---|---|---|
Ulepszony Ratusz. Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie. |
Fort |
Koszt: 5000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6 |
---|---|---|
Fort dodaje mury obronne dookoła miasta. |
Cytadela |
Koszt: 5000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Fort |
---|---|---|
Cytadela |
Zamek |
Koszt: 5000 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela |
---|---|---|
Ulepszona Cytadela. |
Karczma |
Koszt: 500 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1. |
Targowisko |
Koszt: 500 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Targowisko Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im więcej masz targowisk). |
Magazyn Zasobów |
Koszt: 5000 5 |
wymagania: Targowisko |
---|---|---|
Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki. |
Kuźnia |
Koszt: 1000 5 |
wymagania: Poziom Miasta 3 |
---|---|---|
Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę. |
Stocznia |
Koszt: 2000 20 |
wymagania: Poziom Miasta 12 |
---|---|---|
Stocznia pozwala na budowę łodzi. |
Budynki magiczne |
Gildia Magów 1 poziomu |
Koszt: 2000 |
wymagania: 3 poziom miasta |
---|---|---|
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu. |
Gildia Magów 2 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 1 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia drugiego poziomu. |
Gildia Magów 3 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 2 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu. |
Gildia Magów 4 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 3 poziomu. |
---|---|---|
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 2 zaklęcia czwartego poziomu. |
Gildia Magów 5 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 4 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu. |
Teren Ćwiczebny |
Koszt: 3500 5 10 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6 |
---|---|---|
Teren Ćwiczebny pozwala nauczyć się umiejętność Treningu, dzięki której słabsze jednostki bohatera zostaną wytrenowane. |
Sala Bohaterów |
Koszt: 5000 5 5 10 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Teren Ćwiczebny |
---|---|---|
Zwiększa skuteczność umiejętności Treningu oraz pozwala na wytrenowanie dodatkowych 13 stworzeń tygodniowo. |
Stajnie |
Koszt: 2000 10 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9. |
---|---|---|
Stajnie zwiększają ilość punktów ruchu bohatera na tydzień. |
Farma |
Koszt: 1000 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Chaty Wieśniaków. |
---|---|---|
Zwieksza przyrost Chłopów i Szeregowych o 5 tygodniowo. |
Strażnik Światłości |
Koszt: brak |
wymagania: brak |
---|---|---|
Budowla Graala. Strażnik Światłości dostarcza dziennie 5000 sztuk złota miastu, podnosi przyrost wszystkich stworzeń w mieście o 50% oraz dodaje 2 punkty szczęścia każdemu bohaterowi. Do wybudowania jest potrzebna Łza Ashy. |
Budynki rekrutacyjne |
Chaty Wieśniaków |
Koszt: 500 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Chaty Wieśniaków pozwalają rekrutować Chłopów. . |
Posiadłość Chłopska |
Koszt: 1500 |
wymagania: Chaty Wieśniaków |
---|---|---|
Ulepszona Chata Wieśniaków. Posiadłość Chłopska pozwala rekrutować Szeregowych. |
Wieża Łuczników |
Koszt: 1200 10 |
wymagania: 3 Poziom Miasta |
---|---|---|
Wieża Łuczników pozwala rekrutować Łuczników. |
Wieża Kuszników |
Koszt: 2700 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Wieża Łuczników. |
---|---|---|
Ulepszona Wieża Łuczników. Wieża Kuszników pozwala Rekrutować Kuszników. |
Koszary |
Koszt: 1500 10 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Kuźnia |
---|---|---|
Koszary Pozwalają rekrutować Piechurów. |
Garnizon |
Koszt: 3000 10 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Koszary. |
---|---|---|
Ulepszone Koszary. Garnizon pozwala rekrutować Zbrojnych. . |
Wieża Gryfów |
Koszt: 2500 10 10 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6 |
---|---|---|
Wieża Gryfów pozwala rekrutować Gryfy. |
Gryfi Bastion |
Koszt: 4000 10 10 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Wieża Gryfów. |
---|---|---|
Ulepszona Wieża Gryfów. Gryfi Bastion pozwala rekrutować Gryfy Królewskie. |
Klasztor |
Koszt: 3000 5 5 2 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Magów Poziom 1. |
---|---|---|
Klasztor pozwala rekrutować Kapłanów. |
Katedra |
Koszt: 8000 5 5 3 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Klasztor. |
---|---|---|
Ulepszony Klasztor. Katedra pozwala rekrutować Inkwizytorów. |
Arena |
Koszt: 6000 15 10 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Stajnie. |
---|---|---|
Arena pozwala rekrutować Kawalerzystów. |
Arena Paladynów |
Koszt: 9000 20 15 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Arena |
---|---|---|
Ulepszona Arena. Pozwala rekrutować Paladynów. |
Ołtarz Światła |
Koszt: 10000 15 10 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Klasztor |
---|---|---|
Ołtarz Światła pozwala rekrutować Anioły. |
Ołtarz Niebios |
Koszt: 12000 20 10 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Ołtarz Światła. |
---|---|---|
Ulepszony Ołtarz Światła. Ołtarz Niebios pozwala rekrutować Archanioły. |