Magia Przygody w Heroes V
06/08/2010 15:22 -
 

Poziom II

  Okręt Shalassy

Przywołuje okręt. Aby czar zadziałał, bohater musi znajdować się na brzegu, a w pobliżu musi znajdować się niezajęta łódź. (Każdy bohater może nauczyć się tego zaklęcia. Znajomość magii nie jest wymagana.)

Koszt:4

Poziom III

Przywołanie istot

Przywołuje istoty z najbliższego miasta - zabiera 75% startowych punktów ruchu bohatera. (Każdy bohater może nauczyć się tego zaklęcia po osiągnięciu 10 poziomu. Znajomość magii nie jest wymagana.)
Przed rzuceniem czaru kup jednostki i umieść je w garnizonie miasta. Możesz teraz wybrać które z nich
chcesz przyzwać do swojej armii. Każda przyzwana jednostka to koszt 1 punktu Mana.

Koszt:6

Poziom IV

  
 
Natychmiastowa Podróż

Teleportuje bohatera i jego armię do innego miejsca na mapie. (Każdy bohater może nauczyć się tego
zaklęcia po osiągnięciu 15 poziomu. Znajomość magii nie jest wymagana.)
Zasięg teleportacji wynosi 800 punktów ruchu, bez względu na rodzaj terenu (zobacz str.304). Bohater zużywa połowę jego/jej dziennego limitu punktów ruchu. Natychmiastowa Podróż może być użyta na morzu ale tylko do przeniesienia się na inne miejsce w jego obrębie.

Koszt:15

Poziom V

 
 
Portal Miasta

Przenosi bohatera do najbliższego zajętego miasta - wszystkie punkty ruchu zostają zużyte. (Każdy bohater może nauczyć się tego zaklęcia po osiągnięciu 20 poziomu. Znajomość magii nie jest wymagana.)

Koszt:20
https://www.tawerna.biz/articles_75_magia-przygody-w-heroes-v.html