Specjalizacje miasta Twierdza w Heroes V
06/08/2010 16:01 - Oliwsen
 

Specjalizacje miast




Twierdza (ToE)

Alagh-tolui
Najstarsza szamanka w historii orków żyje właśnie w mieście Alagh-tolui. Co prawda stara i zmęczona, jednak każdy orczy klan może się zgodzić, że wszystkie informacje poznane przez szamankę są niezwykle interesujące. Dlatego też Alagh-tolui stało się miastem dostatku informacji.
>>Gildia złodziei dostarcza dwa razy więcej informacji.

Altan
Wartości złota w mieście Altan są równe wartościom walki, które toczą bohaterowie. Orkowie wierzą, że ofiarowując swoim bóstwom złoto, ci zapewnią im dostatek sił w czasie walki. Za każdym razem gdy orcze wojska szykują się na bitwe zanoszą złoto do szamańskich namiotów składając je w ofierze bogom. Dzięki temu złota starczy na wiele lat.
>>Dostarcza miastu dodatkowe 250 sztuk złota dziennie.

Baishin-gal
Wieże strzelnicze, które znajdują się w mieście Baishin-gal zostały zbudowane przez Cyklopy chcące wspomóc miasto. Potężne mury zrobione przez te jednookie stwory jako jedyne sięgają niezwykle wysoko, a dodając jeszcze solidną ich budowę wydają się być nie do przebicia.
>>Wieże strzelnicze zadają więcej obrażeń (25% więcej obrażeń).

Bayar
Wielu mieszkańców z całego kontynentu przychodzi do miasta Bayar na co miesięczną Wielką Wymianę. To jedyne miejsce, w którym w czasie tego wydarzenia można znaleźć rzadko spotykane przedmioty po bardzo atrakcyjnej cenie.
>>Targowisko oferuje dwa razy więcej zasobów (tak jak w przypadku posiadania dwóch targowisk).

Darlakh
Wielu medyków w mieście Darlakh stara się utrzymać swoich wojowników w jak najlepszej formie. Dlatego też miasto słynie z masowej produkcji Namiotów Medyka, czego z powodu braku zasobów nie można powiedzieć o balistach.
>>Kuźnie budują Namioty Medyka po mniejszej cenie.

Harakh
Strażnicy miasta Harakh są znani ze swojej znakomitej wprawy obrońcy, dzięki której nawet najmniejszy pojedynczy szpieg nie może przedostać się do miasta. To wszystko za sprawą Cyklopów, których bystre, pojedyncze oczy nie przepuszczą nikogo - znani ze swej siły i potęgi, wzbudzają strach i trwogę w sercu każdego nieprzyjaciela.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta otrzymują 1 punkt obrony.

Osol-Aih
Wrogie armie, które atakują miasto Osol-Aih z pewnością zauważą z dużej odległości jak wielkie są tam mury. Jednak gdy przyjrzą się im bliżej zobaczą potworny widok - orcze wojska, którym nie straszna jest walka ozdobiły mury zmasakrowanymi ciałami swoich wrogów jako symbol ich porażki. To sprawia, iż nieprzyjaciel dobrze się zastanowi zanim zaatakuje.
>>Wszystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -1 punktów morali.

Oyugun
Legendarny Przeklęty Kamień znajdujący się w mieście Oyugun nosi ciężkie brzemię w postaci potężnych zaklęć wymagających dużej wiedzy i doświadczenia. Wielu młodych szamanów dotykając tego kamienia zdaje sobie sprawę jak wielką potęgę posiada ów przedmiot.
>>Zwiększa przyrost jednostki 4 poziomu o 1 tygodniowo.

Qulan
Niedaleko miasta Qulan znajduje się wiele magicznych jezior, których magię można odczuć będąc daleko od nich. Ludzie z całego świata nazywają to miejsce świętym i przybywają tu, by wziąć choć odrobinę rtęci z jeziora.
>>Dostarcza miastu 2 uncje rtęci tygodniowo.

Qutugh
Okolice miasta Qutugh bogate są w skaliste szczyty i wodne krajobrazy - tutejszy teren jest obecnie zamieszkiwany przez Centaury, które od pokoleń traktują te miejsca jak swój dom. Wielu orczych generałów stara się o jak największą ilość Centaurów w swojej armii.
>>Zwiększa przyrost jednostki 2 poziomu o 1 tygodniowo.

Saruul
Miasto Saruul jest najstarszym miastem w krainie Ranaar. Zbudował je nikt inny jak legendarny Kunyak, który wybawił swój lud z łap wroga i razem z niejakim Cup of Rain założył miasto. Każdy ork twierdzi, że duch poległego Kunyaka czuwa nad murami Saruul, dlatego usługi miastu są oznaką chwały.
>>Oszczędza 10% złota przy rekrutowaniu bohaterów.

Shagnakh
Orkowie często czują obrzydzenie do pokładów siarki, ponieważ kojarzą im się z demonami, ich największym wrogiem. Co innego w mieście Shagnakh - tutejsi mieszkańcy są całkowicie odporni nazapach siarki, dlatego w ich mieście jest jej pod dostatkiem.
>>Dostarcza miastu 2 uncje siarki tygodniowo.

Shugui
Suche i popękane tereny nie są najlepszymi środkami, jeśli chodzi o hodowlę drewna. Jednak teren miasta Shugui jest tego znacznym przeciwieństwem - tutejszy teren jest bogaty w składniki potrzebne do rozwoju drzew, dlatego ich ilość wydaje się być nieograniczona. Przyczyna takiego rozwoju jest oczywista - niegdyś wiele Elfów w czasie walki zostało pojamnych przez orczych oficerów i uwięzionych pod korzeniami drzew.
>>Magazyn zasobów dostarcza miastu pewne ilosci drewna.

Suren-Oroi
Niegdyś kilku śmiałków starało się zdobyć miasto Suren-Oroi, które jest położone na wysokiej i całkiem nagiej skale. Zdobycie go jednak nie jest takie proste. Pomijając strażników czujnie strzeżących granic muru, dochodzą również niezwykle strome zbocza góry.
>>Wszystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -2 punktów ataku.

Surghaal
Starożytne miasto Surghaal słynie z najlepszych wojowników zamieszkujących tutejsze regiony. Ci wojownicy są doskonale obeznani w bezlitosnych, krwawych walkach, do których potrzebna jest duża siła i determinacja - tego właśnie uczą się od najmłodszych lat. Wielu wojowników w krainie Ranaar przybyło właśnie w te strony, by móc dokształcić się na właśnie takich żołnierzy.
>>Zwiększa przyrost jednostki 3 poziomu o 1 tygodniowo.

Temur
Swego czasu miasto Temur znane było ze swych pokaźnych zapasów rudy, które były głównym surowcem na tych terenach. Przyszły jednak czasy, kiedy owe zapasy w końcu się wyczerpały - wielu szamanów starało się odzyskać utracony surowiec przy pomocy swoich zaklęć krwi. Zaklęcia poskutkowały i teraz miasto znów bogaci się w zasobach kamienia.
>>Magazyn zasobów produkuje pewne ilości kamienia dziennie.

Ull-Dash
Orkowie miasta Ull-Dash nie wierzą szczęściu twierdząc, iż to nie za jego pomocą udaje im się za każdym razem obronić miasto. Orcze jednostki wierzą, że to dzięki ich wytrwałości i waleczności zdobywają zwycięstwo, dlatego traktują pojęcie szczęścia na swój sposób.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta otrzymują 1 punkt szczęścia.

Uulzakh
Orczy szamani zdecydowali się osadzić w mieście Uulzakh, ponieważ gdzieś w górach tego miasta leży uktyty artefakt, podnoszący znacznie moc czarów mieszkańców. To samo z Goblinami - stworzenia te znane są ze swoich zamiłowań do poszukiwania tajemniczych przedmiotów, dlatego duża część ich pokolenia została zatrudniona tutaj.
>>Zwiększa przyrost jednostki 1 poziomu o 2 tygodniowo.

Vachir
Strzelcy z miasta Vachir są najbardziej umiejętni i utalentowani w całej krainie Ranaar, toteż potrzebują dużo strzał przyzwoitego wykonania, by mogli w pełni wykonywać swoje powinności. By zaspokoić tą potrzebę, kuźnie miasta masowo produkują wozy z amunicją.
>>Kuźnia produkuje wozy z amunicją po mniejszej cenie.

Zogsokh
Nie każda katapulta potrafi sobie poradzić z potęgą murów miasta Zogsokh - zostały zbudowane przez najwybitniejszych architektów z całego regionu. Budując owe mury, twórcy zmieszali całą zaprawę z krwią i szczątkami magicznych artefaktów. Ten rytuał nadaje budowli potężnego znaczenia.
>>Mury obronne sa bardziej wytrzymałe (50 punktów wytrzymałości więcej).



https://www.tawerna.biz/articles_83_specjalizacje-miasta-twierdza-w-heroes-v.html