Jednostki Lochu w Heroes V
08/08/2010 05:48 - Martin
 

Jednostki z miasta Loch (Dungeon) w Heroes of Might and Magic V.


Poziom I
    
Zwiadowcy świeżo po świątynnym szkoleniu są młodymi uczniami praktykującymi, by przystąpić do ostatniego egzaminu. Jeśli zdadzą, nagradza się ich wyniesieniem do rangi Zabójców. Pomimo, że są młodzi i niedoświadczeni, zdążyli zgłębić zaawansowaną wiedzę teoretyczną na temat sztuki zabijania i zostali poddani fizycznemu treningowi. Charakteryzują się tym, że są uzdolnieni zarówno w walce wręcz jak i na dystans.
Zwiadowca
Statystyki:
Zabójca
3
4
3
3
2-4
2-4
10
14
5
5
10
12
5
5
-
-
7
7
Strzelec, Pełna skuteczność w walce wręcz, Zmniejszona zdolność walki na dystans
60
100
Strzelec, Pełna skuteczność w walce wręcz, Zmniejszona zdolność walki na dystans, Atak Trucizną
 


Poziom II
    
Krwawe Dziewice są podstawową jednostką piechoty zamku Loch. Służki smoka mistrzowsko opanowały wypaczoną sztukę śmierci podpatrzoną u Sylwan. Ich niewiarygodna szybkość sprawia, że mogą przeprowadzić atak, jednocześnie unikając ciosu przeciwnika. W rezultacie są idealnymi jednostkami dla każdej armii przekładającej walkę wręcz nad magię. Siostry Krwi nigdy nie stracą głowy podczas wyczerpującej bitwy.
Krwawa Dziewica
Statystyki:
Krwawa Furia
4
5
2
3
5-7
5-7
16
16
7
8
14
16
-
-
-
-
5
5
Uderzenie i Powrót
125
175
Uderzenie i Powrót, Brak Kontrataku Wroga
 


Poziom III
    
Minotaury w społeczeństwie Mrocznych Elfów traktowane są jako niewolnicy, powoduje to, że wykonują ciężką i wyczerpującą pracę. Jakkolwiek, Minotaury znane są ze swej odwagi i godności. Każde zadanie wykonują najlepiej, jak potrafią, wliczając w to walkę, ku uciesze swych panów. Pomimo tego, że są niewolnikami, ich waleczność i oddanie przysparzają im szacunku, nie tylko wśród Mrocznych Elfów, ale i pośród innych frakcji.
Minotaur
Statystyki:
Minotaur Strażnik
5
5
2
2
4-7
4-7
31
35
5
5
8
8
-
-
-
-
6
6
Odwaga
140
200
Odwaga, Podwójny Atak
 


Poziom IV
    
Mroczni Jeźdźcy są powszechnie znaną kawalerią zamku Loch. Dosiadają dzikich bestii zwanych Jaskiniowymi Jaszczurami. Szarża Mrocznych Jeźdźców kruszy tarcze i miażdży pancerz każdego przeciwnika Mrocznych Elfów. Owy atak jest tak potężny, że nawet najmocniejsi wrogowie nie są w stanie się obronić. Mroczni Jeźdźcy zazwyczaj patrolują labirynty wokół zamku, atakując każdego nierozsądnego wroga, który zdecydował się zapuścić tak daleko w terytorium Mrocznych Elfów.
Mroczny Jeździec
Statystyki:
Posępny Jeździec
9
10
7
9
7-12
7-14
40
60
6
8
11
11
-
-
-
-
4
4
Duża Istota, Szarża Jeździecka
300
450
Duża Istota, Szarża Jeździecka, Jaszczurze Ukąszenie
 


Poziom V
    
Hydry, tak samo jak Czarne Smoki, są najstarszymi mieszkańcami podziemnego świata Ashan. Były w jaskiniach na długo przedtem, zanim zamieszkały je Mroczne Elfy. Czas płynął, a Hydry i Mroczne Elfy, pomimo początkowych utarczek, zawiązali przymierze, mające na celu chronić jaskinie przed każdym wpływem „światłości” z powierzchni. Hydry to bardzo wolne stworzenia, wolą raczej zaczaić się w ciemności, by potem błyskawicznie zaatakować kilku wrogów jednocześnie.
Hydra
Statystyki:
Hydra z Głębin
15
15
12
15
7-14
9-14
80
125
5
5
7
7
-
-
-
-
3
3
Duża Istota, Szał, Brak Kontrataku Wroga, Atak trzyma głowami
700
900
Duża Istota, Szał, Brak Kontrataku Wroga, Atak Sześcioma Głowami, Regeneracja
 


Poziom VI
     
Wiedźmy Cienia poświęciły swe życia w służbie Malassy. Posiadają ponadnaturalne moce, pozwalające im ciskać niszczące pioruny cienia we wrogów. Mogą również rzucać czary, które osłabiają ich przeciwników, lub wzmacniają sojusznicze oddziały podczas walki.
Wiedźma Cienia
Statystyki:
Matrona Cienia
18
20
18
20
17-24
17-27
80
90
4
4
10
10
4
4
11
18
2
2
Strzelec, Czary: Prawa Moc, Wrażliwość, Spowolnienie
1400
1700
Strzelec, Uderzenie Biczem, Czary: Prawa Moc, Wrażliwość, Spowolnienie
 


Poziom VII
    
Smoki Cienia to synowie i córki samej Malassy. Zazwyczaj strzegą bram wiodących do Labiryntu Cienia. Młodsze Smoki, które liczą tylko kilkaset lat, czasem towarzyszą Mrocznym Elfom w zamian za różne sekrety, drogie i rzadkie podarunki lub zobowiązujące traktaty krwi.
Smok Cienia
Statystyki:
Czarny Smok
25
30
24
30
45-70
45-70
200
240
9
9
10
10
-
-
-
-
1
1
Duża istota, Latanie, Ognisty Oddech
3700 +1
4500 +2
Duża istota, Latanie, Ognisty Oddech, Odporność na Magię
 


Oznaczenia:
Atak Obrażenia Zasięg Strzały Koszt Przyrost tygodniowy
Obrona Życie Inicjatywa Mana Siarka Jednostka ulepszona

Opracował: Martin
Uaktualnił: Tosiek19 (HTML: jareQ)
https://www.tawerna.biz/articles_90_jednostki-lochu-w-heroes-v.html